Äntligen tillbaka!!!

Hej allihopa!!!
Äntligen tillbaka till det normala=)) Trodde aldrig jag skulle säga det men det känns UNDERBART att vara tillbaka att jobba och (inte riktigt än) men snart börja träna igen=)

När man jobbar och allt är som det ska önska man bara att man kunde vara hemma, fixa och ta det lugnt men när man väl är där vill man bara därifrån hahaha...Va har vi kommit fram till då: Människan är aldrig nöjd...

Jag har rakt hår och har alltid velat ha lockigt, Therese och Anna hatade sina lockar, har nu rakt men vill ha tillbaka sina gamla lockar...Varför är vi sånna här??? Det är ju faktiskt jobbigt...haha

Jag har varit sjuk ett tag nu och med hjälp av Penecelin är jag på väg att bli frisk=))
Har varit hemskt, jag blev sjuk när jag kom hem från Ullared förra veckan, på Ullared gick jag och frös fullt med folk och kom hem med feber=(
Men efter ett tag så var det jättekonstigt, det kändes som jag var förkyld men jag var inte förkyld...Hade ont i huvudet väldigt, kunde inte hålla det uppe...Det blev inte bättre och jag gick till akuten, bilhåleinflammation hade jag....Usch och fy fan va ont det gör!!! Önskar inte ens det till min värsta fiende (eller jo ) haha...

Så nu när jag varit borta från bloggen har jag endast legat framför tv:n hela tiden...Men nu är jag tillbaka och det känns underbart=))
Under min sjukperiod så hyrde jag Twilight och kollade på den för första gången...Måste ju se första skall ju gå på bio med tjejerna på måndag och se tvåan New moon=))))
ÅÅÅååå jag älskade den...Och jag älskar Robert Pattinson (Edward Cullen)...Shit är allt jag kan komma på att säga...Sån underbar saga=)) han gör allt för henne (precis som det skall vara i verkligheten)


 Just look at him=)))))))


Så nu längtar jag tills Måndag så det är inte sant, tur att jag väntade med att se den så slipper jag vänta så länge som dem andra tjejerna har gjort (poor you)...

Jag köpte ju lite kläder till Patrick som kom häromdan och allt jag köpte passa jättebra=)) det är så roligt när det blir så=)) så nu vill ju jag oxå köpa nåt hahahaha...
Jag blev sååå arg på mig själv att när jag var sjuk så glömde jag ju av Jimmy Choo på H&M...Så det blev inga för mig=(((
Jävla sjukdom!!!

Just det har fått min kamera nu äntligen, Mamma va så söt att när jag var sjuk så köpte hon den så jag skulle kunna ha nåt roligt att pilla med=))) så glad blev jag =)) Tack Mamma och Pappa =)

Nu blir det lunch...MMmmmm

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0