Fredag 27 November

Nu är det fredag, men det blir inget fredagsmys för mig för jag skall jobba till 1:00 inatt...Fick mitt schema för december och det var inte många timmar att hurra för så extrapass får man hjärtligt ta emot=))
Men jag hade inga planer idag ändå så då är det ju okej=)
Och jobbar hela nästa vecka så har ingen tid att träffa Frida där heller juh=((( Men senare i december så är jag ledig i typ 2 veckor eller nåt sånt!!! litet jullov=) fast inte bra pengamässigt men vad skall man göra, bara att njuta.

I förrgår kom jag hem från jobbet så kom mamma och pappa och hämtade mig så åkte vi till backaplan.
Mamma skulle köpa pappa en jacka och ville ha med mig som smakråd=)
Vi köpte pappa en jacka, jättefin blev pappa Kåre=)
Mamma hittade en klänning som hon gick in och provade och medans hon gjorde det kollade jag och pappa på skinnhandskar som vi tänkte köpa till mamma i julklapp.
Pappa är så rolig i affärer, jag provade en pälsmössa, då sa pappa - Den va du snygg i, den får du=))
Det är bäst att handla med föräldrarna=)))
Sen gick vi och åt på burger king och sen blev det en tripp till den sjukt goda godisaffären på backaplan...Så det blev lite färdgodis på väg hem haha

Nu skall man bara komma på vad pappa vill ha i julklapp...Pappa är eller pappor måste väl vara dem svåraste man kan köpa till...hhmmm nån som har några roliga ideér?

åååå va jag vill åka iväg till vintern nu...Börjar få abstinens att vara här i detta landet så lång tid utan en solsemester...................
Ligga på stranden och ta en drink på kvällen, restaurangerna stämmningen,ALLT!!!!!!!!!!
Ne får fortsätta jobba, låter inte lika kul men det måste bli gjort....
CIAO....









Kommentarer
Postat av: Sara

suck hade med velat åka iväg....gör inte saken lättare att mina svärföräldrar precis beställt resa till Thailand den 3december...inte alls avundsjuk

2009-11-27 @ 16:47:11
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

Ne gud va underbart, Thailand...Du har ju fördelen där Sara hihi...Synd att pojkarna är så små annars hade ni ju kunnat åka=)))

2009-11-30 @ 10:11:10

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0