Fredag 6 November

Äntligen fredag=)) det var den tanken som fick mig att stiga upp ur sängen imorse...Fan vilket tråkigt väder då?? men hade tur idag att det var uppehåll precis när jag skulle cykla till jobbet=) men mindre tur när jag kommer och skall cykla över järnvägsspåren som korsar cykelbanan, tåget stod ju där hur läääänge som helst...
Efter 5 min tänkte jag fan jag kommer ju komma försent..Man kan åka tillbaka en bra bit och ta bilvägen som går på andra sidan staketet...Det fick jag göra, jag blev stressad, tror ni inte att när jag kommit så långt som på andra sidan så har tåget åkt och dem som stod kvar och väntade hamnade före mig ändå ,HAHAHAHAHAHAHAHA
Så irreterande, ok får la ta den extra träningen då=) tränade ju ínte igår eftersom mamma kom på besök och åt middag och fika efteråt=)) Då kan man ju inte bara åka iväg och träna=) så det blev att slappa resten av kvällen i soffan=))



Idag skall vi som sagt hem till Sara (Tjejen jag kramar på min header hehe) och det blir roligt, men stressigt...Jag slutar halv 5 och vi skall vara i Kungsbacka kl 6...Men på en timme så skall jag nog ha hunnit äta och duscha=) Men jag hinner inte till affären för att köpa något gott, fan hehe...E så sugen, jag äter ju inget gott under veckan men fre, lör, sön får jag=)))

    mmmmm hade ju inte vart helt fel nu hehehehehe...just nu när jag läskar mig själv med detta så äter jag just nu på en MOROT, a ni läste rätt en morot=(


Kommentarer
Postat av: Sara

ja ska nog hinna köpa lite gott innan ni kommer hit=) ska bara plocka ordning lite först!

2009-11-06 @ 16:26:50
URL: http://sajo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0