Hhhhmmmm

Jag, Catrin,Tess och Sara skall ju snart på en liten Roadtrip till Stockholm Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee fan va kul, jag längtar som fan hihi
Jag har ju aldrig varit i Stockholm (en gång när jag var liten som jag ej kommer ihåg) men det räknas ju inte....
Så denna månad lämnade Patrick in bilen på service (hehe eller min brorsa gjorde service på bilen) så nu har vi vindrutetorkare bak (som en jävel gjorde sönder på fyllan, vilket kosta oss 500kr) fan va irreterande sånt är...Kunde ju ha köpt nåt roligt för dem pengarna istället=( och vi har FUNGERANDE BROMSAR wieee det kan ju vara bra att ha hahahahaha, olja och allt som kan tänkas är nytt så inget händer oss på vägen hahaha...

Men nu då till nästa problem, va skall man ha på sig...Till en sån här rolig grej vill man ju ha nåt nytt på sig hihi...
Men vad?????????? Det är den stora frågan...
Någon som har nått roligt förslag???
Jag har kollat överallt på nätet men inte hittat nåt jättespeciellt...

Detta tänkte jag men vet inte:

  
 








Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0