Inte konstigt

Alla har vi hört eller läst om att folk blir våldtagna i buskar mitt bland folk och rånade på spårvagnar mitt bland folk..Att ingen vågar ingripa, men efter att detta kommit ut i tidningen så lär ingen hjälpa till någonsinn, va fan händer...Jag hoppas att dem som dömde denna man själva blir misshandlad och folk skall bara stå brevid och titta..
Helt sinnesjukt tycker jag...Man blir så jävla förbannad, och kolla domen och skadeståndet på den som överföll kvinnan och hans som ingrep...


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6067230.ab

Han som överföll kvinnan får villkorlig dom och betala 8000kr i skadestånd till kvinnan och han som hjälpte kvinnan från antagligen bli mördad får dommen Grov misshandel (fängelse 1 år) och betala 50 000 kr i skadestånd till mannen som var på väg att ta död på en kvinna...
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt rubbat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Man får inte ta i mer än nöden kräver, visst fine det kan jag förstå men om en kvinna håller på bli strypt och skriker på hjälp skall du ställa dig brevid och vänta att polisen skall komma efter 30 min....SKÄRPNING!!!
Gör om dem jävla lagarna...Kan ju inte gå ut i tidningen att man inte skall ta rättvisan i egna händer, då kommer alla bli passiva till slut...HEMSKT!!

Tro fan att han får panik, han vet att gärningsmannen är påverkad och första slaget med en domkraft går inte fram, konstigt att man slår hådare nästa slag...Det hade vem som helst gjort...

En polisman slog mot en Ghb påverkad man ett 50-tal ggr med batong (batongen gick sönder) och han bara reste sig igen, han åkte in med ambulans till slut men dog inte av slagen utan av överdos...Det är ju så sjukt mycket bedövningsmedel i dem preparaten...Denna historia berättade en undervisare om narkotika på min utbildning...

Läs artikeln och bli galen!!! Han borde få en medalj istället!!!!


Kommentarer
Postat av: Andreas Kryckan Hansson

Taaaack Jill bill.. :)



Denna historia är det sjukaste jag hört, i den situationen så ska han då dela ut ett slag för att vänta och se om han slår tillbaka sen ska han försöka hålla undan denna människa som håller på med det brottet, svensk lag är så sjukt skruvad ibland...

2009-11-05 @ 11:45:08
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Jill

A precis det är det dem vill man skall göra..Vem fan hade gjort det då?? hahaha...

Inte nog att du sätter ditt liv i fara för att rrädda en annan så blir du dömd, nee det gillar jag INTE!!!!

2009-11-05 @ 12:19:20
URL: http://jillo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0