Läskigt!!!

I fredags när vi åkte hem ifrån Sara så berättade Catrin och Tess om en kille i 20-års åldern som våldtar och sexuellt ofredar kvinnor i Gbg...Speciellt i Majorna, där både Tess och Anna bor...Ärligt talat sjuka människor, man kan inte ens gå säker mitt på dagen längre...Alla kvinnor både få lektioner i självförsvar och få lov att använda tårgas...Jag har en spray från teknikmagasinet med färg, så förövaren är lätt att känna igen...Blir blå i ansiktet som inte kan tvättas bort så lätt...Det borde alla köpa tycker jag!!!

Idag läste jag artikeln i tidningen:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6088902.ab

Och kommer på, att igår när jag och Patrick slappa vid 15:00 tiden så ringer våran porttelefon, vi väntar inte besök...Från min balkong kan man se vem som står nedanför vid dörren...En ung kille i 20-års åldern med svart luvjacka med päls (luvan på sig)...Men nu när jag tänker efter så såg han smal ut och det gör ju inte denna profilen i tidningen...

Fan, nu ångrar jag mig, jag skulle svarat och se vad han ville, hade inte behövt släppa in han men kunde fördröjt tiden spelat med och ringt polisen...Men då tänkte jag inte på det utan ibland så ringer folk som inte kommer in till just min porttelefon för att jag står först på listan, så tänkte atomatiskt att det var en sån ringning, och jag svarar aldrig på dem för jag släpper inte in nån jag inte känner ändå...
Men tänk om det var han??? Då hade han ju kunnat åka fast!!!
Hoppas han åker fast snart!!!
Man går ju och kollar sig över axeln hela tiden, USCH!!!

Kommentarer
Postat av: anna

a det är fan äckligt det här.. jag e skraj hela tiden. Misstänker alla typ... men det är så man får leva nu förtiden... sjukt samhälle. SJUK KILLE!!!

2009-11-09 @ 13:48:10
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

Har du sån spray???? om inte, SKAFFA!!

2009-11-09 @ 14:18:41
URL: http://jillo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0