Lördags!!!

Lovade ju lite bilder från i lördags när vi firade Fia =) Sååå roligt=))))




Jag och Sötisen Sara!!! Jag ser ut som ett vitt spöke (just det, det är jag) haha Hemskt att jobba hela sommaren haha




Fyra läckra brudar hemma hos Fia=) Catrin, Nilo,Affi och Mija=))




Jag och Tess har ett party trick (lol) som vi alltid kör TV SNURREN HAHAHAHAHAHAHA
Ser dock helt sjukt ut på bild lol (men vi är jätteduktiga) Tess:Inget stukat finger denna gång (tummen upp för oss då) hahahahahahaha lol

Måste bjuda lite på mig själv då så alla förstår vad jag menar..För några år sen skulle jag och Therese åka till Spanien för att hälsa på Catrin som bodde där nere=)(ja några år sedan, vi har gjort tv snurren så länge)
Två dagar innan resan går vi på fest och skall då självklart köra Tv snurren hahaha och jag stukar mitt finger hahaha...Det gjorde så ont att vi trodde det var brutit att jag skulle få gips lagom till Spanien resan hahahahaha
Men så var det inte, den va "bara" stukad...HAHAHAHA SJUKT!!!
Inte alltid bra med Party trick hahahahaha

Ser ut som jag skall gripa Therese och hennes min säger att hon är skyldig hahahaha



Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0