Måndag 2 November

Så då är det måndag igen och November...Helt sjukt snart är det ju Jul igen...Kändes inte som det var så längesen...Men det känns jättebra, jag längtar lite till julen nu=)) Redan lite julstämning...

Så i fredags var det slutprovet på kursen jag har gått på hela förra veckan..Var nervös men tredje bäst i klassen var inte fy skam hihi....Grattis till mig!!! haha

Fredagen så åkte jag och Patrick hem till Brorsan och Emelie och käka Tacos och massa gott (godis, chips, glass) mmmmmm gott va det=)
Och så kollade vi på idol!!!
Fy fan va arg man kan bli på svenska folket, dem kan ju inte rösta...
Och det är väldiga delade meningar om dem deltagande i år känner jag hahaha (efter lite disskution på fest osv)
Jag tyckte att Erika skulle få stanna kvar även om det inte var hennes bästa framträdande just i fredags...
Rabih, ÄRLIGT TALAT, var gör han ens i finalen undrar jag...Han låter ju som en två årig pojke som sjunger som skall spela kaxig och rolig (vilket inte funkar) och kan inte röra sig ett skit på scen...
Han sa att det inte var hans tema, men ärligt man står ju ändå inte med händerna i fickan för det när man sjunger och ser ut som en s...Jag klarar inte va han...Mariette skall vi inte ens snacka om, ser ut som hon tillber gud varje gång hon gör ett uppträdande...

Vem tycker ni skall vinna?? Jag har ingen solklar favorit men älskar Rezas röst, i fredags var hon grym!!
Tove är jätteduktig på scen och bra röst men klarar inte hennes personlighet...
Men jag tror att Tove och Erik blir i finalen iaf...Vad tror ni???


Tror inte jag glömt nån haha..isf inte värdig vinnare hahaha

I lördags så var det fest på g...Fia fyllde 25 igår och firade det i lördags och med inflyttningsfest samtidigt då hon har flyttat till Mölndal...
Skall lägga upp lite bilder senare, Catrin har alla kort så hon får skicka dem till mig först=) Men sjuuukt kul hade vi=))
Det var längsen jag hade sååå roligt ute asså...Vi dansade hela tiden så vi alla hade värk dagen efter i benen hahaha
Dansade och drack...Efter Nivå så blev det Mc donalds också såklart=)))Sen kom Patrick och hämtade mig (så söt) bor en kvart därifrån men kommer ändå hihi...
Men medans han står och väntar på mig utanför Park lane så går en kille förbi bilen och bara drar sönder vindrutetorkarn på bakrutan...
Så när jag kom så stod hans kompis kvar med en förbannad Patrick och väntar på att han som gjorde det skulle hämta ut pengar...Men han kom självklart aldrig...Jag följde hans kompis varenda centimeter han förflytta sig på, jag var bestämd att han skall faan inte komma undan haha...
Vi stod säkert i 20 minuter tills tålamodet försvann och tvinga han att betala för sin kompis...Tyckte synd om han men va fan ärligt det hade dem ju gjort upp så han skulle komma undan...Men då var det fel kille dem gick på hahahaha....

Men varför skall folk hålla på så...Så jävla onödigt...

Men kom hem tillslut och sov som en stock=))
Tack tjejer för en sjukt rolig lördag hahaha

På söndagen ringde brorsan 12:30 och väckte oss haha...Det snurrade tom fortfarande i huvudet hahahaha...Dem skulle gå på IFK- AIK Matschen på ullevi, då brukar dem komma förbi oss en stund innan=))

Jag och Patrick åkte hem till mamma och pappa med pizza och kolla på matchen där, å faaan AIK vann...
Blev så sur asså...Vi ägde ju första halvlek sen la dem bara av...Och stockholmarna som man verkligen bara vill knäcka oxå för dem är så kaxiga..Men icke!!!

Efter matchen så gick vi ut med Dessie en sväng i mörkret...Så söt den lilla vovven=))))) Hon får en på bra humör iaf=)

Sen åkte vi hem och myste lite i soffan innan båda deckade hahaha


Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0