Måndag 23 November

Så nu är det ny vecka fast jag det känns så konstigt när man jobbat hela helgen..Man blir helt snurrig...
Men imorgon är jag ledig och då skall jag hem till Frida!!!!! ÄNTLIGEN!!!!
Har ju saknat henne och barnen jätteeeeemkt juh!!! så nu är jag frisk och ledig och hon kunde också...
=))))

Idag är det New moon som gäller=))) jag har vntat (inte så länge som många) men jag har vämtat på den hahaha...Skall bli riktigt roligt...Tyvärr så ringde Tess och sa att hon var sjuk så då fanns ju en extra biljett så jag fråga Saira om hon ville se den, så nu kommer Saira med istället...Krya på dig gumman, jag lider med dig...

Helgen var inte så mycket till helg, jobbade och sov kändes det som...På lördag blev det lite eget spa med hårinpackning, ansiktsmask och fixa naglarna och så=)) och sen blev det massa gott på kvällen som älsklingen hade köpt...MMMmm va gott det va=)))
Fan har lite ångest asså!!!Har ju inte kunnat träna och slarvat med maten som faaan...
I fredags åkte jag in till stan för lite bankärenden och så mötte jag upp Magda...Vi käkade Burger King, sen senare åkte jag hem till Saira och käkade pizza och lite snacks....
På lördagen så var det ju det ovan, och igår (söndag) var det resaurang med Patrick och hans mamma som fyllt år med efterrätt och hela bunten hihihihihi...
Jag som hade kommit igång såååå bra med träningen och började se resultat så går man och blir sjuk och äter en massa och får börja om igen hahahaha
Fyyyy Jill!!!

Jag var ju inne i stan för att köpa min outfit som jag la ut ovanför till Stockholm men dem hade inte kommit in i affären än=(((

Så nu är det jakt på nåt annat...

I fredags när jag var hos Saira kollade vi på Idol...FAN va arg jag blev när Reza åkte ut...Asså så grym röst som hon har är ju helt sjukt..och såååå fint när dem filma hennes mamma från sitt hemland som hon inte träffat på jättelänge, hur fint som helst, kom några droppar allt från ögonvrån hihi...Gjorde det inte det så är man ju kallast i världen...
Calle,Mariette, Tove, Erik kvar nu- ingen som är min favorit men av dessa så hoppas jag knappnålen Erik vinner..Hatar dem andra...Sikken dålig omgång detta var, och DENNA omgång köpte man blijetter till finalen...hahahaha Störda!!!

ÅÅÅ kan inte tiden gå, vill se filmen nu och bästa av allt, popcorn och godis hihihi...

Kommentarer
Postat av: anna

då är jag kallast i världen. Kom ingen tår på mig jillbert....

2009-11-23 @ 15:38:11
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

A då e du nog det Mars!!!!

2009-11-23 @ 15:55:54
Postat av: tess

jaaaaaaaaaaaaaaaa grät som bara den. det kom tårar från eddie tom. så hemskt stackaren har inte sätt sin mamma på flera år... så vackert var d. hennes röst e världsklass- dem andra har ingetting. bara erik såfall. heja knapp nålen. pössssss

2009-11-23 @ 16:22:28

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0