Måndag 30 November

Idag vaknade jag med huvudvärk och det vägrar gå över=(((...Idag känns det bra, skall sätta igång med träningen nu=)) Helt frisk äntligen...Så nu blir det skärpning med maten oxå, lite tråkigare men vad skall man göra haha..
I helgen var jag ledig, dem ringde mig om både lördag och söndag men det pallade jag inte...I fredags jobbade jag ju 15 h så jag var heeeelt död på lördagen...
I lördags var jag hos min kusin i Landvetter, han hade fyllt år, 15 år är han nu, skit va tiden har gått snabbt...Dem är ju fortfarande små men dem kommer nog alltid vara 10 år i mina ögon hahaha...
Sen efter åkte jag med mina föräldrar hem och vi tog det lugnt och käkade gott osv=))) Och ännu bättre:

Nu hände det äntligen...Vann på hästarna i helgen=))) 24 000 och det är jag skitglad över men vi var sååååå nära att vinna 100 000 kr...Inte alls långt ifrån=( Men jag är glad för det=))))
Men snart känner jag på mig att storvinsten kommer=)))




Helgen har varit väldigt lugn men den är för kort=((...Vilka är med på att göra helgen en dag längre???










Kommentarer
Postat av: Sara

wazzup?! shit vill du hjälpa mig tippa? fan va cash ni vinner, vad e hemligheten?

2009-11-30 @ 12:51:55
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

Hihihihihi mycket tur och sen kolla varje vecka och hålla kolla lite=))) Klart jag hjälper dig bara vi delar 50/50 hehehehe=)))

2009-11-30 @ 14:34:27
Postat av: Emelie

jag röstar för att man ska få vara ledig måndagar med! grattis till vinsten =)

2009-12-01 @ 15:14:46
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Jill

Jag håller med dig Emelie...Måndagar är bra=)) Tack tack=)))

2009-12-01 @ 16:09:36

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0