Måndag 9 November

Idag är det måndag och jag har inte nån "måndagsångest", för denna veckan jobbar jag bara tre dagar=))) Rätt skönt hehe
Fast dock bara för att nästa vecka jobbar jag hela veckan inklusive helgen men det vill jag inte tänka på nu hahaha...Imorgon blir det en tripp till Ullared med Mamma och Emelie och på torsdag när jag är ledig också så skall jag hem till Frida och träffa hennes söta familj=)) och för sörsta gången träffa deras nya tillskott, Ayla=)))
Skall bli roligt=)))

Helgen var rolig men ingen vila=) Fredags åkte jag,Tess,Catrin och Anna hem till Sara som jag inte har träffat på 4 år...Helt sjukt kändes det för det känns som man alltid haft kontakt haha...Det var roligt att träffa henne och hennes familj,hennes väldigt trevliga fästman Thomas och deras två samurajbarn=) Anakin och Tristan...Hur söta som helst dem två små liven=))
Vi kollade på Idol och Catrin klippte både mig och Sara...
Det får vi göra om tjejer, alltid lika kul när vi träffas allihopa=))

I lördags så åkte vi tidigt hem till pappa och spelade på hästarna som vi gör varje lördag...5 rätt denna helg men det var ingen utdelning=(( Snart vill jag vinna juh, igen=))

Sen åkte vi hem för att jag skulle vara hemma hos Saira kl 17:30 för att hjälpa henne med maten till sin fest=))
Som vanligt ni som känner mig så är det alltid jättestressat innan jag skall iväg även om man börjar tre timmar innan...Jag skulle ta med mig skålar också och i sista sekund så höll jag på att glömma...
Men när jag kommer stressad så kommer jag på vad jag glömt, Sairas present...HAHAHAHAHA hur kan man va så korkad hahaha, gå till födelsedagsfest utan födelsedagspresent hahaha

Hade verkligen jätteroligt, Sairas två killkompisar från Stockholm kom och knacka på som en överraskning också...Senare blev det stan och hamnade på Nivå som vanligt hahaha...Men det tog inte lång tid innan vi åkte hem för om jag säger att det blev bara för mycket alkohol för vissa (faktiskt inte mig) hahahaha...

I söndags så var det bara slappa dag både hos oss och hemma hos Mamma och Pappa senare och firade Världens bästa pappa=)) Med så mycket gott=))))
Sen på vägen hem så käkade vi kebabtalltik på Kebab och burger på Wiselgrensplatsen,finns fan ingen godare=))






Kommentarer
Postat av: Sara

jaaa d va jätte trevligt o kul=) måste göra om d=)

2009-11-09 @ 12:28:24
URL: http://sajo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0