Onsdag 11 November

Igår var det som sagt Ullared som väntade=)) Mamma och Emelie kom och hämtade mig 9:00 så bar det av=))
När jag vaknade igår så mådde jag inte alls bra..Halsen kändes konstig och så...Och väl inne på Ullared som var smockat med folk så frös jag???
Kom hem vid 8 tiden på kvällen efter mycket shopping och tog tempen, så hade jag feber=(((
Men imorse innan jobbet tog jag tempen igen och feber har lagt sig lite, men känns inte helt hundra asså...
Så min förväntansfulla visit hos Frida imorgon blir nog inte av=(((( kan ju inte komma dit och smitta allihopa, lr?? haha

Men mitt besök i Ullared igår var alltid lika dyrt hahahaha 5000 kr blev jag av med hahahahaha
Hittade väldigt mycket faktiskt,det var en massa nödvändigt till hemmet och både till mig och Patrick (kläder tro det eller ej=))))) Jag köpte jättesöta uggs, pälsväst, kofta,två linnen och en partytopp...Hittade dock inga sportkläder alls=(( det var synd...Men då är det bara att gå in på H&M och klicka ner hahahaha
Och julklappar har vi köpt också=)) så skönt känns det,så är det gjort, speciellt till barn där på ullared är det perfekt...
Men jag har ett problem, att köpa presenter till barn...Har så svårt att veta om leksaken är för avancerad eller inte...
Ett ex, skulle hem till Frida och skulle köpa med mig nåt roligt till Adrian, jag köpte Walkie Talkies till en 2-ÅRING HAHAHAHAHAHA Han fatta ju inte vad dem var till för men Fridas sambo Slaven gillade dem hahaha...Tur att dem kom till användning iaf haha
Men Mamma och Emelie fick hjälpa mig lite, men det tog sin tid, hoppas barnen blir glada nu bara hahahaha

Neee det var ett roligt besök, Tack mamma och Emelie=)) och efter besöket blev det att vi satte oss och käka på restaurang...Mmmm va gott det var...Det blev pizza för min del=)))





Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0