Onsdag 25 November



Hej idag är det äntligen löning..wo wo!!!!!! men det tråkigaste med lönedag är det är även räkningar som skall betalas sen är lönen slut=((( så man är glad i några timmar...
Igår när jag kom hem från jobbet hade Patrick lagat köttfärslimpa...MMmmmmm va god den va asså!!!
Så det blir lunchen idag me=)) Hungrig redan nu men får vänta lite...
Är det några palner för helgen??
Jo söndag skall några av tjejerna träffas på fika med glögg och allt gott...Jag är så sjukt sugen på lussekatter, finns ingen godare bulle tycker jag...Speciell eftersom man äter den bara vid juletid...Ska kanske ge mig på att baka några, hmmm eller är det att ta vatten över huvudet hahahaha *böguttryck*
Skall eventuellt ha Nikita någon dag också, saknar den lilla vovven=)))
Finns inget sötare och har världens underbaraste personlighet...Skall till mamma och pappa på lördagen så kankse tar med henne och tar ut Dessie också,det skall bli skönt...


Nikita första dagen i sitt nya hem..älskar detta kortet,ser ut som en cigg i munnen med det är det inte hahaha..Fransarna på filten va roliga=)))





Här är hon några månader äldre, älskar detta kortet hon är så liten men hennes öron växte snabbare såååååååååååååååå söööööööööööööööööt!! Det är jag som håller sötisen=)))

Nu skall jag nog äta nåt och sätta på lite te!!! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Andreas Hansson

Näää inte jag inte, men den jag träffar har det ;)

2009-11-25 @ 11:45:55
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: anna

jillbert, det blir inget på söndag. Har du inte kollat din FB? Tess jobbar sen men jag och catrin hade tänkt fika på dan om du vill komma? puss

2009-11-25 @ 12:47:14
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: anna

hemma hos catrin blir det. Jag ska till rannebergen och sova där mellan lör-sön. Chrille skall ha kompisar hemma på lördag så det är tight för mig att hinna hem (han kommer la ligga bakis hela dan), Dessutom jobbar tess till klockan 19. Så vi ska nog ha adventfika nästa helg istället. Jag ringde dig för en stund sen men inget svar. Ring mig när du kan Puss

2009-11-25 @ 20:51:26
URL: http://pann.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0