Så glad!

Jag fyllde ju 25 i sommras och blev lovad en kamera av mina föräldrar...Men jag har inte hittat nån som man tänk att den vill jag ha!!! Så tiden har gått...Idag såg annonsen i tidningen, billigast OCH BÄST av många olika modeller och märken. Casio EX-H10...

Men idag hittade jag den och jag skickade mess till Mamma, och hon skrev den köper vi=))) Mamma hade också sett den i tidningen så det var ett bra val tyckte hon hihi..Allt i tidningen är bra hahahaha

Men nu är nästa problem vilken färg?:

Extremt kraftfull kompaktkamera med lång batteritid!Casio Exilim EX-H10

Casio Exilim EX-H10 Black

- 12,1 megapixlar
- 10x optisk zoom
- 3,0 tums LCD-display
- Ansiktsigenkänning
- HD-filmning
- Lång batteritid, upp till 1000 bilder
2 990:-

Jag är så glad nu...Mamma ville komma nu och köpa den men sa att vi kan ju köpa den när vi åker till Ullared nästa vecka, dem har ju NetonNet där=)))
Så nu är min dag gjord=)))

Kommentarer
Postat av: anna

nice! ta den i svart, den var snyggast!

2009-11-03 @ 15:25:40
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

A det blir en svart Mars=)))

2009-11-05 @ 09:03:35
URL: http://jillo.blogg.se/
Postat av: ollon

köp för i helvete en kamera som tar normala bilder..fatta du!!!!!!

2009-11-06 @ 00:45:33

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0