STOCKHOLM!!!

Vi är ju 4 tjejer som skall upp till Stockholm den 11 december och kolla på Idol finalen i Globen...Vi håller på nu med hur vi skall göra, man vill ju veta var man skall bo och så...
Igår bestämde vi oss för att ta tåget upp...Fanns ett tåg som gick 5 på morgonen vilket är bra för då har vi ju hela fredagen i Stockholm också, men dem biljetterna tog slut väldigt snabbt...
Kom ju på det att om jag skall köra så kan jag ju inte dricka och slappna av på samma sätt, synd att ingen mer har körkort...Men parkering fanns att hyra på vandrarhemmet för 350 kr iaf...Det är ju bra...
Men vi får se vad som händer, jag vill köra bil för det blir lite annorlunda då kan lyssna på hög musik, stanna och käka när man vill men som sagt synd att det bara är jag som kör..
Men vi får se vad vi gör men sjukt roligt kommer det ju bli iaf=))))

Undra vilka vi kommer se i finalen?? Det har ju vart så populärt att platserna i Globen är slut och dem funderar på att utöka sittplatser hahahaha fan va roligt, och Kelly Clarksson kommer att uppträda=) Det blir kul och sen blir det fest!!!!!!!
På lördagen så blir det en tur till stan och luncha och kolla runt...Åååå jag vill shoppa en massa=))

 


Kommentarer
Postat av: anna

Aåå ni måste ju bara gå och äta på FRIDAYS! Antingen vid stureplan eller i kungsträdgården.. den maten e fan det bästa som finns!!!!!!!!!!!! Å jag skulle gärna hänga på asså.... bajs Puss

2009-11-06 @ 12:58:10
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

Hade varit kul om du följde med Mars!! Men kan ta det igen=)) Syns sen=) pösss

2009-11-06 @ 13:10:55
URL: http://jillo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0