Svininfluensan!!!

Vi pratade i fredags om detta med vaccin mot svininflensan...Skall man ta den eller inte???
Sara och Thomas skall ta den för sina barn skull och också Anna...
Jag hade tatt den kanske om jag hade barn, för deras skull men nu tänker jag inte ta den...Känns inte bra med ett vaccin som är olagligt i andra länder som i Schwiez och som inte riktigt blivit testat...Helt plötsligt kom svininfluensan och direkt efter ett vaccin...
Ne jag hoppar det och hoppas jag klarar mig=))

Och sen när man läser detta i tidningar så blir man ju inte alls rädd (ironi) :

http://www.aftonbladet.se/nyheter/svininfluensan/vaccinguiden/article6086396.ab

Hur fan skall man göra då: Antingen så får man svininfluensan och ångrar att du inte tog vaccinet och om du tar vaccinet och kankse blir lika sjuk så ångrar du att du tatt vaccinet...HHmmmm
Vaccinet har blivit testat på 12 000 patienter det är det de går efter...12 000 är ju ingenting!!!!!


Jag vet inte vad som har hänt mig asså...Igår helt plötsligt så hade jag jätteont i sidan på ryggen...Jag kan inte vända mig eller böja mig...Undra va det är för nåt??
Så idag kan jag inte träna...ggrrrrrr asså vill ju,har ju äntligen kommit igång och märkt resultat=)) å nu så kommer detta...Hoppas det går över snart!!!!


Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0