Tisdag 24 November

Idag va det planerat att jag skulle hem till Frida och träffa henne och barnen...Men jag hamnade på jobbet...Varför???
Jo det skall jag berätta:
Jag vaknade halv 8 av att min mobil ringde, någon från dolt nummer..Jag satte den på ljudlös och fortsatte sova..
Sen efter ett tag så ringer hemtelefonen och det är pappas nummer...Så jag svarar för jag blev orolig för han är hemma från jobbet och är sjuk så jag svara, och då med glad röst frågar han om jag sover gott, och att det står en securitas vakt i hallen...

Vaaaaaa!!! va det enda jag fick ur min mun...då har min arbetsledning åkt hem till den adress företaget gett ut för dem ville jag skulle jobba och jag svarade inte i telefon...Så eftersom man blir jävligt överraskad så sa jag ja...
Händer inte nästa gång kan jag lova!!!!

Så det blev inte en tripp till Frida=((( men hoppas jag är ledig nån dag nästa vecka så hoppas att hon också kan=))

Jag känner att jag måste komma utomlands asså!!!
Kollade lite bilder från utlandssemestrar man vart på...ååååå jag vill tillbaka....

Kolla va underbart:
Thailand:




         

 

Thailand va helt sjukt fint asså!!! Vill tillbacka!!!!


Turkiet:



     

ÅÅÅååå Turkiet är också ett land jag älskar, det är nåt speciellt me det...Maten,stränderna, ALLT!!!
Jag vill åka nuuuuu

Fler bilder får ni inte se hihi dem e privata hahaha
Jag fick lägga in en liten bild på min fina älskling..
Han hatar att vara me på internet, jag får aldrig lägga upp nån bild på han men nu fick jag det=)
Det sista kortet är på min födelsedag utanför hotellet och skall åka på en utflykt=))
Jag saknar det!!!!

neee nu skall jag sova och gå upp tidigt imorgon och jobba...Ciao Ciao!!!




Kommentarer
Postat av: catmust

skojar du??kom dom o knacka på fy fan vilka jobbiga jävlar!!haha

2009-11-24 @ 23:30:19
Postat av: Jill

Eller hur!! helt sjukt!!! Inte alls stressande haha

2009-11-25 @ 09:51:36

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0