Tisdag 3 November

God morgon!!! Idag är jag helt slut efter träningen igår...Saira kom och hämtade mig kl 19:00 och så blev det träning för Biceps, Triceps ,axlar och mage och självklart lite förbränning också=)...Jobbigt men så skönt...
Idag kommer Desperet housewifes och så såg jag på reklam att Navy CIS kommer nästa tisdag med ny säsong *yippie*...Snacka om att ingen får kontakt med mig den dagen iaf..haha Nu vet ni det..Ingen ide att ringa Jill på tisdagar mellan 20.00-22.00 =))

Det slutade ju så äckligt sist på Desperete, med Julie och han Dominic...Usch jävla pedogubbe...haha...Jag älskar den serien...Jag missade en säsong när jag jobbade kvällen på Volvo så jag måste köpa den boxen...Man har ju så mycket frågor man vill ha svar på hahaha...Så idag blir  det träning för rygg och snabbare än igår så man hinner hem till kl 21..haha

Nästa vecka skall jag och mamma till Ullared=)) skall bli roligt=)) Vi hade lite problem att hitta en dag som vi båda var lediga på men äntligen..Mamma fick byta hahaha...

På lördag skall jag ju ut igen och fira Saira...Så nu tänkte jag att jag skall kolla in lite kläder på nätet kanske hittar nåt roligt=))

Pöss pöss


Kommentarer
Postat av: anna

du jillbert ska du med till sara på fredag eller? Du har inte svarat på FB? Puss

2009-11-03 @ 12:57:11

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0