Torsdag 5 November

Igår jobbade jag sent på konstmuseet...Tiden gick så långsamt att det var inte sant...Från 13:30-21:00...Det var inte roligt men idag är jag tillbaka med min dagsrytm igen hehe...Igår fick jag ju sova ut men ändå var jag tröttare än vanligt...Hur kan det var möjligt??

Åkte in tidigare till stan för att uträtta lite ärenden..Jag han inte göra allt men fick det viktigaste gjort=))
Farsdagpresent till Världens bästa pappa=) och födelsedagspresent till Världens bästa Saira =) som skall firas på lördag och söndag=)
Och på fredag skall jag och några andra kompisar hem till en gammal kompis som jag inte pratat med på vad är det, 4 år??
Det skall bli roligt, och hon har blivit mamma till två tvillingpojkar som skall bli kul att träffa=)
Så hela helgen uppbokad=) igen haha...Men jag har kommit på att även om inte jag har nåt för mig så ser jag till att den blir uppbokad ändå hahaha...

Igår när jag slutade jobbet väntade jag utanför på Patrick som skulle hämta mig, och då började det snöa lite lätt =))) tänkte jag men nej då, när jag hade kommit hem 10 minuter senare så hade det slutat=((, samma idag när jag cyklade till jobbet så börja det snöa lite men inte nu...Synd hade mycket hellre velat ha snö än detta tråkiga!!


 så fint...Ser ut som min vita fina julgran som jag snart (1 ½ månad) skall sätta upp hehe...




Kommentarer
Postat av: Sara

jaaa d ska bli kul=) ah d e närmare 4 år sen... helt galet!

2009-11-05 @ 20:17:31
URL: http://sajo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0