Uttråkad!!!

När jag är uttråkad och inte har nåt att göra så brukar jag gå in på H&M och klicka ner en massa saker jag vill ha och sen när man får sig en reality check så inser att detta har du inte råd med så klickar man bort allihopa hahaha hur onödigt är inte det, man bara retar sig själv juh...Men jag vet tjejer att jag är inte ensam om att göra så..Eller?? haha

Men iaf häromdagen så klicka jag ner säkert en 18 varor...Det var skor, jeans, tjocka koftor och träningskläder och 4 tröjor till Patrick också för 2600kr, det var ändå billigt så jag ringde Patrick och han sa att jag borde unna mig det (jag älskar verkligen han) hehe

Jag säger som Carrie, ge mig ingen diamant bara en stooor gaderob=)))

ÅÅÅ jag vill ha! älskade stället för väskorna=)) och skorna och allt=)) ahhaha fast skulle inte valt ek då men det är ju smaksak hehe

Men jag tog mitt förnuft tillfånga och köpte bara tre tröjor till Patrick=) Tänkte på han stackarn går i skolan varje dag (Tess och Jag vet att då behöver man mycket kläder haha) festklädda till skolan hahahaha lol lol lol(internt)
Jag använder ändå arbetskläder på jobbet...Så det blev tre jättefina tröjor till älsklingen istället=)) Tänkte vara oegoistisk för en gång skull när det gäller kläder hahahaha...

Och sen träningskläder har dem ganska mycket i ullared så jag kan vänta annars beställer jag på H&M för det är nåt jag behöver...

Kommentarer
Postat av: Affi

HMs online shop ÄR FARLIG!! Man bara klickar o klickar.. :S MEN DET ÄR KUL! :D

2009-11-05 @ 10:43:11
URL: http://affisworld.blogg.se/
Postat av: Jill

Eller hur haha Livsfalrigt=)))

2009-11-05 @ 11:35:00
URL: http://jillo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0