Wiiiiieeee

Jag har tidigare skrivit att jag fick tag i idol biljetter när dem  kommer till Göteborg, men ICKE!!!

Två dagar senare när jag kollar på biljetterna så stor det fel datum och Eriksson globe...Hmmm det fick mig förstå varför det var så lätt att få tag på biljetter när det var fullsatt, jag hade köpt till fel föreställning...Jag hade köpt till den stora finalen i Stockholm hahahahahaha
Asarg ringer jag till Tess och antar att ingen kan åka till Stockholm liksom...Berättar för Tess och åker sen och tränar...Efter träningen ringer Tess och hon har pratat med tjejerna ( Catrin, Sara) och bestämde att vi åker till Stockholm...Wiiieeeeeeee fan va kul vi kommer ha...
Jag skall köra upp, älskar att bila så när man skall till nåt roligt men synd att det bara är jag med körkort men what the fuck... 

Kommer bli sjukt roligt hahahaha....

Globen here we come!!! och längst fram sitter vi också i globen hahahahaha...Roligt....Skall ta reda på efterfesten hahahahhahahahaha....Blir övernattning till lördag och så åker vi hem sent på lördag efter lite kik i stan och lunch=))))

Love it, Love it, Love it....

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0