BRRRRRR

Ja är ISKALL...Detta är helt sjukt...Sitter vid en dörr som öppnas hela tiden...Mina fingrar är som istappar juh=(((Vill ha en Varm Choklad=))

Alltid förut när man va i fjällen så gick man in i stugan för att äta lite och värma sig för att sen åka ut i backen igen..Å alltid då drack jag varm choklad MMmmmmm sååå gott...

     +     = Så underbart!!!

Saira och hennes tre kompisar skall upp till Åre, fråga om jag ville följa med...Hade vart sååå kul (har inte åkt skidor på hur länge som helst) och det kostar ju oxå!!! Och är inte rikast just nu asså hahahahahaha

Nu skall jag ringa Mars och se hur hon mår...Ciao


Kommentarer
Postat av: anna

=) vad roligt att du ringde Jillbert! Puss på dig, vi ses nog på fredag då =)

2009-10-14 @ 14:01:09
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: anna

vad roligt att du ringde Jillbert! Vi ses säkert på fredag då. Puss!!

2009-10-14 @ 14:01:23
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: JILL

Kul å höra din vackra stämma=) hoppas vi syns på fredag=))) pöss på dig mmmmwwwwaaaa

2009-10-14 @ 15:18:13

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0