!!!

Alla tjejer har ju en speciell grej som dem är extra besatta av..Ex Carrie i Sex and the city är ju besatt av skor...
Jag har aldrig vart sån extrem som många blir men det som vart lite extra är jag är mer intresserad av är jackor och väskor...Älskar väskor och har extremt mycket jackor=))

DKNY är ett märke jag gillar på väskor...Har två stycken pärlor hemma, som jag faktiskt båda har fått av Patrick=)

Guess är också ett märke jag har en del väskor av, tre stycken pärlor faktiskt =)
Detta är ju märken en vanlig Svensson har råd med=) 

Men sen hade jag väldigt tur!

För ett tag sen satt jag uttråkad framför datan och på kanal5.se hade Elin Kling en tävling om 10 designväskor och du skulle skicka mess till ett speciellt nummer för den väskan du va intresserad av...Det var bara en av dem väskorna som jag fastnade för, en fin stor Dolce & Gabbana.
Jag skicka två sms...Sen ett tag efteråt (en vecka) får jag ett meddelande från Elin att jag är bland 10 finalisterna och skall skriva en motivation om varför jag skulle få väskan, och du hade en timme på dig.
Nu kom jag inte ihåg exakt vad jag skrev.Jag blev jättenervös och tänkte, shit dem här tävlingarna kan man faktiskt vinna på hahaha
Dem skrev att vinnaren kommer att bli uppringd från Vakna med The Voice i direktsändningen på Kanal 5 på morgonen därpå mellan kl 8-9...
Ok morgonen därpå vaknade jag exakt 8 för ville ju inte ha morgonrösten IFALL dem skulle ringa=)

Fick vänta till 8:45 då kommer Elin Kling in i studion med två designväskor som hon skall dela ut...Först ut Dolce & Gabbana väskan...och hon sa att vinnaren är Jill och hennes nummer har du där längst ner och ger ett papper till Paul Houkka och han börjar och slå, sen ringer MIN telefon...Jag blev ju skitnervös...Josefin, Jakob, Paul från Vakna med the voice (som jag alltid lyssnade på och kollade på innan och efter jobbet på volvo) ringer till mig tillsammans med Elin Kling...Shit!!!

Min älskling tyckte det var så roligt att han ville höra mig på tv i direktsändningen och höjer volymen och det blir rundgång i telefonen så jag hör inte vad dem frågar mig, ingenting...så där gjorde man bort sig i tv med, inget ovanligt för Jill hahahaha

Sen säger Patrick, men säkert ingen som hör detta, det är så tidigt på morgonen...Så får jag mess av Peter min jobbarkompis från Volvo och frågar om jag nyss vann en  väska från The voice?

Neee eller hur ingen hörde hahahahaha
Men SKIT SAMMA, jag fick min älskade väska som det tog ganska lång tid innan jag vågade använda hahaha

Inte varje dag man går runt med en väska värd 10 000 kr hahaha
Mitt nästa mål är att jag vill ha en Chanel, men det får nog vänta tills Patrick har blivit säkerhetschef nånstans hahaha

D&G MULTI ZIP OVER SIZE LEATHER BAG
Dolce & Gabbana har introducerat en unisexväska som helt garanterat har plats för allt man kan tänkas vilja ta med sig. De sex dragkedjorna fyller inte bara en funktion utan bidrar också till den moderna designen.

Pris i butik: 9499 SEK.

Vinnare: Jill Stenerud, Angered.



Där har ni ÄLSKADE PÄRLA=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



Kommentarer
Postat av: Andreas Hansson

Fy f-n vad du är grym då... Graaaattttiiiisss

2009-10-20 @ 13:42:18
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Jill

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaackkkkkkkkkkkkkk=)=))))))))

2009-10-20 @ 13:48:15
URL: http://jillo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0