Fredag 16 Oktober

ÄNLIGEN FREDAG!!!!!!
Idag skall jag hem till Anna och kika på idol och hinna träffa Söta Alicia innan hon nanar=)) Gud va skönt med helg nu känner jag=))))

Trots min väldigt onda träningsvärk igår så gick jag och träna igår när jag kom hem=))) Såååå duktig=))
Jag körde ett förbränningspass i 50 minuter och sen mage=))) Styrketräning gick inte hahahaha...Skönt när man svettas en massa=)) När jag kom hem så duscha jag och käka så var klockan bara 8=))) la mig och degade i soffan...Väl förtjänat tycker jag=))  

Hur ser helgen ut...hhhmmm???? På lördag hem till Mamma och Pappa=)))
Söndag???? inget planerat hihihi det var första på länge=)) skönt!!!!

Nästa vecka är jag ledig fre, lör, sön =)))) gud va skönt=)) och veckan efter har jag min andra utbildning hela veckan=)) Undra om det är samma personer som första utbildningen???

Sjukt men jag känner för att festa...inte ofta man gör det 9 på morgonen hahaha...Jag får spara mig till den 31:e då fyller sötisen Fia linen år!!!! då blir det fest i hennes nya lya i mölndal...Skall bli kul och träffa ALLA tjejorna=))))))


pösss på er...trevlig fredag och trevlig helg!!!



Kommentarer
Postat av: Andreas Hansson

Se här http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2693993.ab

2009-10-16 @ 11:31:47
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Jill

Usch fan va nojig man blir...Och det kan bli värre i framtiden...skit det klarar jag inte hahaha...skall fan ringa vårdcentralen...

2009-10-16 @ 11:58:26

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0