Fredag 23 Oktober

Asså det är inte sant, min jävla tur...Igår så var jag sååå trött för asså jag har bara sovit typ 4 timmar per natt när jag jobbat..så tänkte nu skall jag få sova ut=)) Ledig fredag och allt...
Nee då vaknar jag 7:05 av att under så BORRAR dem..Det skall bli en retaurang där..Det känns ju som om dem skall borra sönder min skalle...sååå irreterande...Patrick som redan var uppe för att gå till skolan gick ner och fråga dem om dem får borra och så redan kl 7...Men ärligt dem håller ju på även på söndagar juh..hela helger...Är det nån som vet vart man kan ringa och kolla upp sånt...Har lust och slänga in en atombomb där juh...
Idag åker jag hem till mina föräldrar och sover där...Måste ju få sova nån dag...

Idag har jag lite ärenden att göra...

1. Arbetsförmedlingen
2. Banken
3. Inhandla sakerna till kakan jag skall göra imorn
4. Beckers

Fick ett mess att 35% rabatt på ALLT i butiken=))) skitbra så vi skall köpa dem sakerna till rutorna=))

Nu skall jag göra iordning mig och dra häifrån...Pöss pöss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Andreas Hansson

Ring din förening Jill:)

2009-10-26 @ 10:03:38
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0