Fredag 9 oktober

Hmmm idag är jag ledig på förmiddagen och skall börja jobba kl 19.00 till sent på konstmuseet...Kul och gå runt där så sent bland alla spöken...skit vad man har blivit uppskrämd där asså hahaha...Men som min chef sa att vaktar man deras tavlor så är spökena snäll mot dig hahahahahaha...Innerst inne skrattar jag inte hahaha

Nu på morgonen har jag tatt en sån skööön dag bara vara hemma och slappa...En liten spaförmiddag för mig själv=)) Man hinner ju aldrig med sånt annars...

Idag måste jag lägga in en annons på min bettan på blocket...Jag vill verkligen inte sälja henne=((( Det är en sååå bra bil och jag kommer inte få ett skit typ för henne=((


 Min bettan=)


Jag köpte ju en tavla till mitt vardagsrum för ett tag sen, och var och fika med några av tjejerna och dem blev lite nyfikna och min beskrivning av den var ju inte den bästa kanske hahahaha...Jag tog ett kort på den som kanske inte blev den bästa för solen speglar sig i glaset på tavlan...



Visst blev det fint=))) Väldigt nöjd den passa verkligen in med det andra=)) Jag stormtrivs verkligen i min lägenhet=)))

Imorgon skall jag hem till mamma och pappa...Nu skall vi vinna på hästarna=)) och äta god mat och tjöta=))

Jag var ledig igår också och mötte Therese och Linda i stan och satte oss på ett cafe och tjöta...Det var verkligen trevligt=))) Sen åkte jag hem för det började spöregna och hade mer ärenden men orkade inte...Jag köpte ett jättefint nagellack i stan också som jag tänkte jag skall lägga på nu=)) såå nu blir det fotbad, hårinpackning (på tiden), ansiktsmask och så lite annat skööönt...Igår va jag och Saira och kollade på en lägenhetsvisning( Saira skall köpa lägenhet) den var jättefin men gud vilket jobbigt beslut asså...Jag har varit inne på hemnet mycket nu för att hjälpa Saira hitta lägenhet, och så har jag drömt mig bort lite och kollat hus...Gud vilka fina hus det finns asså...Jag vill ha hus nu, det kommer bli verkligen svårt när man väl skall börja leta...

I onsdags kom Radiotjänst och knacka på min dörr kl 21.00, Patrick öppna såklart och dem ville prata med mig..Jag betalar ju inte Tv licensen för jag kollar inte ens på 1:an 2:an eller 4:an så varför skall jag betala dem 2000 om året...det är ju helt sjukt tycker jag...Ta bort dem kanalerna då..men nu så har jag börjat betala, kunde inte säga nåt för man ser min tv från gatan=((( hhahahaha

Neee nu är det dags för spa och några vänner avsnitt på dvd:n=))) hej då allihopa=))

Kommentarer
Postat av: Linda

Tavlan blev jätte bra! Passade verkligen in :)

2009-10-09 @ 14:01:49
Postat av: anna

a den tavlan var skitsnygg Jill!

2009-10-09 @ 22:10:47
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sara

Av bilden att dömma ser det ut som om du har en jävligt najs lägenhet Jill...inredning o allt! =) o tavlan va väldigt fint...

2009-10-10 @ 01:22:30
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Andreas Hansson "Kryckan"Hansson

Snyyyyggt Jill :)

2009-10-12 @ 13:32:40
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: JILL

Tack allihopa=))) Å Sara, du får följa me nästa gång med tjejerna tycker jag=) (kanske efter att du kommit in i rutinerna och så hahahaha)...

2009-10-14 @ 12:09:20

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0