Jimmy Choo

Jimmy Choo har designat för H&M och kommer ha sin kollektion ute 14 november...Man får sig en liten tjuvkik på hemsidan och jag gillar vad jag ser=)) Tyvärr kunde jag inte få in bilderna här men ni kan ju kika själva på hemsidan (ni som inte redan gjort det haha)
Dem skall ordna ett kösystem utanför butikerna och de 160 första får ett armband med klockslag då du får gå in och shoppa...Begränsat antal per kund så flera får chansen. Vilket är väldigt bra tycker jag...
Förut hade jag säkert ställt mig i kön haha men det skulle aldrig falla mig in nu...Jag har blivit för gammal för sånt hahaha...

Jimmy Choo High Heels-01    Från Jimmy Choo nu endast 115,89 euro

Eller varför inte:

Manolo Blahnik Shoes-01  Från Manolo Blahnik för endast 119,9

Eller varför inte:

Christian Louboutin Boots-02  Från Christian Louboutin endast 128,96 euro

Dessa skorna hittar ni på www.shoes4beauty.com


Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0