Måndag 19 Oktober

Hej allihopa!!
Jag då var det en ny vecka!!! coh nya utmaningar hehe...
I fredags så var ju hemma hos Mars och kollade på idol, lilla Alicia va med i nån timme innan hon gick och nana kudden=)) Hon är sååååååååååååååå söt den lilla flickan...Inte rädd eller nånting utan kommer med en bok och sätter sig i knät och så skall man "ela" (läsa) för henne=)))))) såååå underbart söt, verkligen ett roligt barn=))
Bar jobbat Mars hihi!!!!


Kolla in Alicia...Sötnosen!!! Älskar mössan Anna =))


I lördags skulle en kille från Karlstad komma och köpa min älskade bettan...
Han har vart JÄTTE intresserad av bilen men ville först ge 15000 för den (lagt ut den för 17000)
för han skulle åka så långt...Men jag sa nej för det var såå många som ringde om den...Sen ringde han igen och sa 16000 och då sa jag okej, han verkade ändå väldigt intresserad...Och dem andra som kollade på min bettan ville ha henne men det kändes inte rätt att släppa henne till dem hahaha...
Låter löjligt kanske...Så vi håller bilen åt han Karlsatd killen i en vecka, och vad gör han?
Jo skickar mess till mig på lördgasmorgonen (och endast för att jag skicka till honom) och säger att han inte kan komma och ber om ursäkt...DRA ÅT HELVETE!!! Fan va sne jag blev!! Nu har vi tackat nej till andra för han skull och så gör han så...Människor har verkligen ingen skam i kroppen...

Och jag skall sluta vara så jävla snäll och godtrogen för man får fan aldrig nånting tillbaka...

Sen åker vi hem till pappa och skall spela på hästarna, så är också min bror där( det är hans nummer på annonsen) och då ringer en svensk man och vill kolla på bilen med en gång...Ok vi åker ner till rannebergens utsiktplats och dem kollar på bilen tar den på en körtur sen kommer tillbaka och säger det är inte så mycket att tänka på..."bilen är jättefin" (inget prutande ingenting)...Så åkte vi hem till oss och förde över pengar och bilen åkte iväg, UTAN MIG!!! Allt gick väldigt snabbt och smidigt.

Jag var ledsen hela dagen typ känns fortfarande konstigt haha...Men det var min första bil och har haft den i 5 år!!
Då säger min älskling att han tyckte att jag skulle ta lite pengar och shoppa för så jag mår bättre=))
ÄRLIGT TALAT,FINNS DET EN BÄTTRE KILLE UNDRAR JAG=))))))))))

Sen tog vi en promenad med Dessie, den sötisen får mig alltid på bra humör=)) och vädret var ju underbart för en promenad=))
Sen blev det pizza och sen hem en sväng till Patricks mamma och där blev det Kina mat hihi...mmmm gott=)

Snart får det bli ullared tycker jag=))) jag måste dit hihihi...skulle åka med mamma men vi jobbar så olika så hittar ingen bra dag=(


Kommentarer
Postat av: Sara

fin header du har gumman=)

Asså du har blitt av med HYM:en nu....tråkigt....

det värsta e att man alltid saknar haha för ja saknar fortfarande ANALEN haha

men shopping e nice=)

2009-10-19 @ 10:20:11
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Andreas Hansson

Det fenomenet känner jag igen man blir så grymt arg...



Kul att du gillade det, säg till vilket kort som du vill ha istället så grejar jag det ;)

2009-10-19 @ 11:43:00
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Jill

Sara: HAHAHAHA just det ANALEN hahahahahaha...lr hur den blev fin hihihihi=)))) A den kmr alltid ha en speciell plats HYM, men det har shopping också hihihi

2009-10-19 @ 11:58:25
URL: http://jillo.blogg.se/
Postat av: anna

PUSS!!! =)

2009-10-19 @ 20:47:18
URL: http://pann.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0