Måndag 5 oktober

Fattar ni det är bara två månader kvar till julafton...Kändes nyss som att det var jul...Men jag längtar, har typ redan julstämningen på G=)) Men har ju inga julpynt fast har ju min fina vita julgran så det får räcka...
Räcker gott och väl hahaha...

Jag har nu vart ledig tre dagar men har sovit mindre än när jag jobbar känns det som...I fredags såg jag äntligen Män som hatar kvinnor...hahaha Fan va bra den va, hemska scener så man vill spy typ men sjukt grym, den va 2,5 timmar men kändes som en timme, då e en film bra=))) I fredags kom Mamma och Pappa till mig på morgonen på en kaffe innan vi skulle in till stan och göra massa ärenden...Valde ut glasögon till både mamma och pappa och jobbskor till mig, bankärenden och ärenden på skatteverket...Patrick kom också till stan...Sen åkte vi till Beckers och köpte tapeter=))) det är så roligt...nu skall det rivas och sen skall Patricks bror hjälpa oss hemma hos mamma och pappa=)) Jag och Patrick kolla på (vad det nu heter) eehh??? skydd man sätter på fönster så att ingen skall kunna se in och så...Hitta en som bara ser frostigt ut, skall vi ha på balkongen=)) men dem e dyra dem jäklarna hahaha...Sen efter allt springande åkte vi till Tildas på kville och käkade mat...Dem har rikitgt GOD mat där asså!!!! mmm det hade inte vart fel nu känner jag=)) sen när jag kom hem åkte jag till Saira och kolla film och käkade MASSA gott och tjöta tills nästa morgon typ hahahahahaha...såå jäkla störda e vi, hahahha loveee uuu!!!!=)

Skulle upp tidigt på lördagen för att vara hemma hos pappa och spela på hästarna (skit också hade 6 rätt igen)
Snart kommer 7 rätt=)) Sen var det bara att göra iordning sig för fest hos Mikael och Emma...Patricks tjejkompis kom från London på besök...Så det blev lite dricka och trevliga mäniskor=)))

På söndag var det iväg med en gång på "dop" En liten sammakonst för Jessica och Markus dotter Alma...Massa goda bakverk hade Jessica bakat...Väldigt gott=))) Söt liten tjej Alma!!

Igår var det mysssss med älsklingen...Massa god mat och gott och så=))) ahaha Mikael jag fick som jag ville hahaha (skoja hahaha)

JAG ÄR HUNGRIIIIIIIIIIIIIIIIIIG...Vill ha det vi käkade igår kött, pommes, sallad, thatziki och gräddfil me cola till..mmmmm va jag vill ha det nu....

skall käka spagetthi och köttfärssås nu...ha det bra....pösssss

Kommentarer
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Hejjje på sig.. Du måste hjälpa och rösta upp mig till Sthlm via min blogg eller här http://www.tv4.se/1.1173520?i=216..



Please :)

2009-10-06 @ 22:52:32
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0