Mår illa!!!

Läs detta, ärligt talat...Tack för den!!! Hade inte vart finanskris om alla sköta sina saker rätt och inte vara så egoistiska!!!!Alla dessa politiker är så falska och fulla med SKITSNACK!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5961381.ab

Och denna artikeln...Känns ju tryggt att vi har dessa lärare i våra skolor där våra barn senare skall gå...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5960637.ab


Jag är lite uttråkad så jag gick in och kikade runt lite i blogg världen....Och var ex inne på Kissies sida- Blondinen från Stockholm..Asså ja hon är fööör mycket och fjortis och löjlig och allt det där(jag klarar inte av henne)...Men när jag läste folk inlägg, ärligt talat sååå elaka...Hora och allt möjliga skrevs från läsare...Men om du hatar henne så mycket att du måste tracka ner på henne (säkert avundsjuka för folk läser hennes blogg och inte deras) varför går du in på hennes blogg överhuvudtaget då??????? och to m sponsrar henne..hahaha

Fan finns så mycket idiotiskt folk!!!

Nu låter jag väldigt negativ men när man läser nyheterna och sådana saker så blir man ju arg hahahaha, men annars är jag på väldigt bra humör idag=))





Kommentarer
Postat av: Anonym

a det e fan inte normalt. Varken läraren eller politikerna. Hahaha jag var också inne på kissies blogg förut. Extreeeeeeeeeeeeeemt uttråkad. hahaha

2009-10-15 @ 13:48:03

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0