Onsdag 28 Oktober

Hej allihopa!!! ja det var ett tag sen=((( Jag har inte haft någon bloggtorka som man kan lätt få ibland utan denna veckan så är jag på utbildning och måste därmed plugga lite när jag klommer hem och träna också så jag hinner helt enkelt inte=//

Idag skall jag inte träna för jag har redan tränat 4 h idag på utbildningen..Självskydd!
Fan va kul det är men jobbigt...Fick träna ihop med en kille i klassen som jag efter lite fix i tekniken fick ner på marken flera ggr...hahaha å han ba fan jill va stark du e, Kanske träningen börjar ge resultat??=))))))
Man skall ju även parera slag och sånt från andra vilket betyder att min kropp är helt mörbultad nu=)
Fan va ont det gör att även ge slag och någon annan parerar på din arm gång på gång på gång...Gör skitont verkligen...

Men detta är lite roligt..Vi hade en timme på oss att duscha efter självskyddet och äta på restaurangen...Men det värsta var att det är delat omklädningsrum för killar och tjejer...Och man MÅSTE verkligen duscha efter ett sånt pass, skall ju ha visare utbildning också...och alla killar sprang in i omklädningsrummet för de ville äta...så då stod jag och en till tjej och undrar va fan vi skall göra...Vi visste ju om detta och hade bestämt med min lärare att vi skulle få duscha först och sen killarna...Vi är två tjejer och 15 killar med två duschar...vi blir ju klara snabbast...
Men så blev det ju inte, killarna sa att det fanns draperi för duschen och jag hade faktiskt bikini med mig (lite förbered) men det kändes ändå HELT FEL...Så vi fick ta varsin toalett och duscha i...Det var inte lätt kan ja lova men det gick=))
Stackars Marre dock som fick en vanlig toa..Jag fick ju handikappstoaletten, den är ju lite större...

Men det första jag gjorde när jag kommer hem så duscha jag rikitgt=))

Patricks kompis är här nu och dem sitter och dricker, dem skall ut...Så väntar på att dem skall gå sen skall jag SLÄNGA mig i soffan=)))
Helt slut...

skall gå och va social...Ha det bra

Fan vilket festhumör jag är på ändå när man hört på dem, men på lördag blir det ju feeeest...Hem till Fia och fira henne....Pöösssssss på er!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Slog du ner den där dummingen?? =)

2009-10-28 @ 20:25:04
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: anna

rutinerat Jillbert att ta med dig bikini!

Fan, dig vill jag inte möta i en mörk gränd nu när du kan slåss och grejer haha. Du får ha en kurs med oss. Vill du komma hit och kolla på idol på fredag eller har du planer? Puss puss

2009-10-28 @ 22:37:07
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Andreas Kryckan Hansson

Ha ha vilken grej, men i lumpen får allt tjejerna och killarna duscha tillsammans :)



Men förstår dig absolut ha ha..

2009-10-29 @ 11:25:01
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0