Tisdag 20 Oktober

Idag var det bara att cykla i regnet till jobbet också=(( kommer bli jobbigt under vintern att jobba på Vägverket där jag är ibland för det finns varken bussar som går dit eller plats för bilen om man skulle vilja ta den...Kan ju inte cykla i snö och så, eller inte jag iaf...Om ni har läst innan i min blogg är jag inte en van cyklist hahahaha (rakt in i skogen) tänk er då mig ute på cykeln när det är snö..Å herregud säger jag bara hahhahahahahahahaha

Igår var jag och Saira och tränade, mycket bra pass...Vi körde rygg, biceps och sen förbränning=)
Väldigt duktiga om man jämför när vi var och träna i söndags...Kom till Stig center och skall köra Core (mage i 30 min) och sen kondition, när jag skulle byta om märker jag att Jill har glömt sina skor *arg*...Men aja Core kan man köra utan skor (inte under hela passet kan jag lova hahahaha) Men det var det tråkigaste passet jag har vart på någonsin. Ingen hög musik, dålig instruktör och tråkiga övningar...Sen blev det att åka hem till Saira och käka mackor med te=) (det var godare) hahahaha...

Så roligt, nu börjar man märka av träningen=)
Idag blir det däremot vilodag och på onsdag kör vi Body pumpen igen...Kankse inte blir så mycket träningsvärk förhoppningsvis som sist haha

Igår efter träningen följde Saira med upp och käkade middag som Patrick hade lagat...Kyckling med bambuskott..mmmmm gott vilket är min luch idag med=)) Inte så nyttigt men jävligt gott hihi

I natt hade jag den sjukaste drömmen, jag var gravid, med tvillingar...Det sjukaste var att den var SÅ verklig...
Asså jag kommer ihåg hur det kändes och bebisarna sparkade och så...Helt sjukt konstigt asså...
Men då kommer min fråga- Vad betyder drömmen??? haha
Eller är det bara för att dem flesta runt mig har barn nu, eller kanske vill jag ha barn???
Klart jag vill ha barn men inte ÄN! HEHE...





Kommentarer
Postat av: Andreas Hansson

Nää du, jag tycker det bara är kul att håla på och man lär sig ju en del av att fixa med bloggar :)



Man mår bra av att shoppa faktiskt, sen kan man ibland shoppa för mycket och ¨å är inte kontoutdragen speciellt roliga...

2009-10-20 @ 09:39:34
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: anna

jill, jag har såååå ont i mina ben idag efter bodypump igår hahahaha sjuuuuukt! puaa

2009-10-20 @ 13:02:27
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

HAHAHHAHHAHAHA Kan tänka mig det...träna idag, eller promenera annars kommer du vara ännu stelare imorgon hahahaha..Men bra jobbat Mars!!!!!

2009-10-20 @ 13:21:21
URL: http://jillo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0