Torsdag 15 Oktober

Ser ni hur fin min blogg har blivit=)) Tack Andreas ( Kryckansblogg.blogg.se) , jag blev jättenöjd=))) men det blir inte det sista du hör från mig hihihi....

En sak jag har tänkt på...Asså det var inte längesen det inte fanns mobiltelefoner, hur klarade folk sig??? Jag har glömt min hemma idag och känner mig heeeelt handikappad ju...Det är inte bra...Jag hade blivit mördad om jag var gammal nog när det inte fanns mobil, av mina egna vänner...Jag menar hur skall du kunna ringa till den personen du skall träffa och säga att du blir sen??? hahahahaha Speciellt på vintern, vänta på mig i nån timme utan av veta nåt..Skulle man vänta på den personen som är sen?? tänk om det hade hänt den personen nåt, hur länge skulle man väntat??? Gud va jobbigt..va bekväma människor har blivit...(Det är jag väldigt glad för hihi)

Igår körde jag och Saira Body pump...OMG säger jag bara,så jobbigt...Så mycket har jag nog inte darrat förut hahahaha...Och idag när jag skulle kliva upp så har jag sån träningsvärk så jag är helt svag i benen haha (skönt fast jobbigt) speciellt om man skall cykla till jobbet också, men det gick ganska bra...
Får se om jag kan träna idag, måste ju för att kommer inte annars träna fören söndag och det är lite lång tid emellan...Men får se, om mina ben klarar det...Eller om hela min kropp klarar det hahahaha...

 

Det blir nästa vecka också! usch längtar inte kan jag säga hahah 









Kommentarer
Postat av: Andreas Hansson

Det var så lite Jill, jag VET att du kommer höra av dig ha ha..



Det är jätte skönt, dom förstod min situation och hjälpte till, det blir ju lite sämre lön med tanke på Ob, men prioriterar ledighet faktiskt :)

2009-10-15 @ 10:37:57
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0