Torsdag 22 Oktober

Hej allihopa...Min dag igår var ganska stressig i slutet asså, jobbade på skatteverket och när jag slutade så skulle jag köpa våra biljetter till Idol.Vi hade bara en dag på oss att köpa ut dem. Men i min stress att bara vilja komma hem efter jobbet var att jag skynda min till spårvagnen istället!!!
Där också en sak, människor i dagens läge tänker verkligen bara på sig själva...Asså ser jag en möjlighet att kunna hjälpa nån med något (asså kan va nåt jättelitet) så gör jag det...Men den mentaliteten finns inte kvar verkar det som...Jag springer till min spårvagn skitfort och hade en bra bit kvar men den stod kvar så jag sprang snabbare, så står det tre människor som bara kollar på mig brevid spårvagnsdörren...
JAG hade tryckt på dörröppnaren så den människan som springer kommer med spårvagnen, men NEJ dem bara glor på mig och DESSUTOM står i vägen för mig när jag kommer vid dörren, så jag han inte och spårvagnen åkte...
Senare när jag sitter på nästa spårvagn kommer jag på med biljetterna, fick hoppa av i Nordstan och hämta ut dem...Så nu har jag dem!

 Wieeeeee efter idol skall vi festa är våran plan=)


När jag kom hem tar jag det lugnt och gör mig redo att träna body pump...Tar god tid på mig då Saira ringer och undrar var jag är.- vadå säger jag hahaha
Hon ba passet börjar om 15 min och det är i Stig center...Jag flippa, jag ville verkligen träna det, så jag tar min grejer och skyndar men inser att det är rätt kört..Skall ju ända bort till min parkering först också...Men jag springer och kör som en dåre...Säger till Saira att skita i mig och gå in på passet...När jag kom fram till gymmet så var det två minuter kvar så jag springer upp och kommer in i salen exakt halv 8 då det börja...Saira ser mig och hjälper mig att ta fram alla vikter men det fanns ju bara en plats kvar typ, där ingen vill stå...längst fram i  mitten hahahahahaha

Fan va obekvämt asså...Å tänk er hur jobbigt bodypump är och så sprungit en massa på det...Jag dog efte träningen hahahaha

Idag skall vi bara köra lite förbränning, för det skulle aldrig gå att träna NÅN muskelgrupp  nu...Helt slut i hela kroppen!!!

Min sista arbetsdag innan helgen idag=) Imorgon skall jag göra en del tråkiga ärenden, sen tror jag att jag åker hem till mamma och pappa...Patrick skall jobba hela helgen...Får se har inte bestämt mig än...På lördagen skall jag passa sötnosen Nikita och JAG SKALL BAKA HAHAHAHAHA Trodde jag aldrig skulle hända...
Jag är verkligen inte lagd för sånna saker fast jag önskade...
Skall baka en Banan-Morotskaka som jag åt hos Anna en gång när jag och hon träffades...
Vi tjejer skall träffas på söndag och fika och då skall jag ta med mig kakan...
Tur att Tess och Catrin aldrig smakade på Annas kaka för det är inte lätt att klå Anna på baka...hahaha
Grym e du Mars=))))
Så jag kommer antagligen ringa Anna och tracka henne...hahahha men jag har redan förvarnat henne hihihi...

Här är receptet:

3 morötter (ca 300 gram)
1 mogen banan
2 dl vetemjöl
1 msk bakpulver
2 tsk malen ingefära
2 tsk kanel
2 ägg
2 dl råsocker
1 dl olja
1 dl riven kokos

Sätt ugnen på 175 grader. Smörj och bröa en sockerkaksform.
Skala och riv morötterna grovt. Mosa bananen. Vispa ägg och socker pösigt. Häll i mjöl, bakpulver, kanel och ingefära. Vispa igen. Rör försiktigt ner olja, kokos, banan och norötter. Vispa lätt med elvispen tills det blandat sig. Häll smeten i den smorda formen.
Grädda 30-40 minuter i mitten av ugnen. Låten kakan svalna i formen innan den stjälps upp på ett fat.


Ni måste göra denna,helt sjukt god...Åt vi upp hela Mars sist?? haha


Kommentarer
Postat av: anna

Å jag känner meíg hedrad jillbert ;)

hahaha ja vi åt upp hela! Ingen match, du skulle kunna baka 2 till på söndag, en halv var hahaha. nej jag bara skoja. ring du om det e nåt du undrar. puss

2009-10-22 @ 17:50:57
URL: http://pann.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0