Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Anna!

Regler: Kopiera detta till din blogg. Utmana fem personer i bloggen och berätta detta för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, du får inte hitta inte på ord!

Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt, får du inte ge samma svar som han/hon gjort.

Du får inte heller skriva samma svar två gånger, eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)!

1. Vad heter du: Jill
2. Ett ord på fyra bokstäver: Just
3. Flicknamn: Jessica
4. Pojknamn: Jesper
5. Yrke: Journalist
6. Färg: Jätteblå =))
7. Klädesplagg: Jacka
8. Mat: Junkfood=))
9. Sak i badrummet: Justeringspensel (ögonspensel) hahahahaha
10. Plats/stad: Jokk mokk
11. En orsak att vara sen: Jag missade bussen!
12. Något man skriker: Jävlar!
13. Film: Jag vet vad du gjorde förra sommaren
14. Något man dricker: Juice
15. Band: Jumper
16. Djur: Jättepanda
17. Gatunamn: Jolengatan (i Mölndal)
18. Bil: Jaguar
19. Sång: Just stand up - Rihanna

Nu utmanar jag: Andreas, Affi, Nilo, Emelie...

Fan va svårt det va med sak i badrummet...Kom inte på nåt riktigt hahaha

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0