Utmanad

Blev utmanad att göra min lista när jag läste samma slags lista fast mot tjejer, så här kommer min lista =)
Killar...

1. NI kan inte alltid få er vilja igenom
2. Ta bort era småhår i handfatet som ser ut som könshår
3. Ni vet var tvättkorgen står, använd den!
4. Det är inte svårt att ta ner toalettsitsen igen efter användning
5. Det finns toalettborstar
6.Släng inte snuset i toaletten (ser ut som nåt helt annat)
7. Va inte egoistiska, sök hjälp för snarkning så alla kan sova!!!
8. Det går inte att köra med omvänd psykologi (det har vi lärt oss av er från första dejten med killar)
osv, osv, osv hahahaha

Detta gäller absolut inte alla=) men min älskling kanske skall läsa nummer 7 hahahahahaha
Och detta var bara några, va också tvungen att kontra!!!






Kommentarer
Postat av: Andreas Hansson

Ha ha så du pikar sambon :)

Omvänd psykologi ha ha, Säg vad ni vill tjejer då blir allt bar eller vad säger du Jill :)

2009-10-15 @ 14:28:52
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Jill

HAHAHA ingenting han inte redan vet hehe..Absolut, jag håller med dig nu Andreas hahahaha skoja ;)

2009-10-15 @ 14:43:01

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0