!!!

Jag har ju lovat lite bilder och så när jag inte har haft dem med mig så här kommer faktiskt några=))
Lite från Lek och buslandet med Frida och barnen..Just det med tanke på Frida...Jag är verkligen ingen  vidare bra vän...GLÖMDE FRIDAS FÖDELSEDAG...Trodde det var den 17 oktober inte 17 september...Usch va jag skämdes....Felåt igen gumman!!!!   =((((((((((((




En spänd Adrian inför utflykten...Finns det nån sötare än Tant Jills gullunge=))))


Nu ser ni inte våra miner hahaha men vi gapskrattar iaf hahahaha(riktigt roligt att zooma in på hahahaha



Jag och Caspian inne i Dinosaurien som han kallade BOO...Han var rädd för den först men sen blev han modig hihi...så söt!!



Jag gick igenom alla bilder och så från kamerna och hitta detta...Så skönt ser det ut, kom och tänka på sommaren när jag ser detta kortet och blev påmind om att den snart är slut=(((


Kortet är taget när jag och Patrick tog en tur till Danmark....Så glad är jag på sommaren hahahaha


Ne nu skall jag gå och lägga mig och kolla lite på tv och göra lite mer te=))
Ha det bra allihopa!!!




Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0