Fredag 25 september

Idag är det fredaaaaaaaaaag och löning wwiieeee va kul=))) inte för att den e mkt att hurra för hahaha...Måste köpa nya jobbskor också...Dessa jag har dödar mig..Dem kostade 700 och nu måste jag köpa nya efter bara 3 månader. Lite onödigt känns det...Men det är ju ett måste...Borde få det av jobbet kan man ju tycka...

Igår gjorde jag ingenting=)) kom hem käka och bara kollade på Idol och Criminal minds...Sen sov jag väldigt hårt inatt så jag kom knappt upp ur sängen när klockan ringde imorse...haha Men nu är det helg=))

Va inne på aftonbladet och såg en sak som jag tycker är så kul att se...Fler av dessa människor tycker jag!!!

 

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article5852872.ab

Nä nu skall jag gå och göra lite nytta...ha det bra!!!



Kommentarer
Postat av: Jill

Hahahaha jag pallade inte igår var så trött hahahaha

2009-09-25 @ 09:49:03
Postat av: Emelie

Värst vad du ska vara snygg i höst då...

Är du ledig idag? eller jobbar du på vägverket?

Antar att du inte bloggar från muséet haha



Släng upp bilder senare då, vill se! =)

2009-09-25 @ 12:58:35
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Jill

Jag jobbade på vägverket, men skall allt slänga upp lite bilder emelie hahaha ikväll eller imorgon lovar...neee jooo jag har med mig minlaptop på konstmuseet hahahahahahaha pösssss

2009-09-25 @ 14:58:59

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0