Fredag 4 september

Äntligen fredag kan man ju känna,men tyvärr gör inte jag det=(( skall ju jobba hela helgen...Så min helg börjar på måndag=))
Lilla söta Nikita kommer på besök imorgon...Fast jag skall ringa tess mamma idag och kolla om vi kan hämta henne redan ikväll...För jag måste ha min bil som står i Angered och Patrick kan ju inte ta med båda bilarna tebaka hahaha...Så blir det ett besök hos mamma och pappa=))

Shit asså det blåser verkligen storm ute nu...helt sjukt...Undra om min Gandi kommer flyga förbi här snart hahahaha

Så skönt nästa vecka börjar träningen...Gött det skall bli...Å roligt sällskap...skall träna med Saira=))
Skall träna bort tre va mina magar hahahahahaha (Interntskämt med saira hahaha) så jag bara har en kvar.
HAHAHAHAHA

Ikväll blir det Tacos!!! MMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmm va gott...

Ha det bra allihopa!!!!

Kommentarer
Postat av: saira

HAhahhah....vet du att vi är ett utmärkt par...både ghandi och fjällkossan är jue heliga i Indien...hahahhah. Du har det bra du i ditt samboliv..fler såna killar!!! Goooo patrik...ha en underbar kväll, babes..pözzzzzzz

2009-09-04 @ 19:05:16
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHA det har du rätt i...hahaha får bli en ghandi snart...lr va säger du??? hahahahaha

2009-09-09 @ 13:04:11

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0