HAHAHAHA

Jag var inne på en tjejs blogg och kollade på hennes första inlägg, det är ju sån jävla hysteri om Anna Anka, ärligt talat jag TÅL INTE MÄNNISKAN...Varför är det sånt stor grej över detta, jag förstår inte...Jobbigare människa får man leta efter...Men en rolig sak...Jag ÄLSKAR ju filmen Dum dummare med Jim Carrey..Min absoluta favorit hahaha... Och ni som sätt den så i slutet när tjejerna i bikini kommer och frågar Harry och Loyd såmissförstår dem juh..Den första tjejen som kommer ut från bussen och säger " hej allihopa" är Anna Anka...Det tyckte jag var lite roligt hahahahhahaha


Och detta glömmer jag aldrig..Det var några år sen..Ni som sett filmen förstår,

Jag och Therese skulle på vintern åka buss in till stan från Angered.
Det var väldigt kallt den kvällen och min mamma hade köpt fleecevantar(snyggt haha) till mig...Men fleecevanatar blåser det ju rätt i genom så jag tog två på mig för det var rikitigt kallt ute...Vi väntar i busskuren och det är så kallt att man vet inte vad man skall ta sig till, som lungorna fryser fast till is och det rinner från näsan och kinderna är knallröda...Jag känner dock att det börjar svettas i mina händer...två vantar på vadera händer andas ingenting och jag blev jättevarm istället...Så kollar jag på Tesia och ser att hennes händer är röda och iskalla...
så säger jag- Här ta ett par vantar om mig , jag har två så jag svettas tom...
LOL LOL LOL LOL LOL

Då har hon suttit och nästan fått stelkramp i händerna så kallt det var i ca 30 min medans jag svettats hahahahahahhaaha så dum DUMMARE HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAAHAHHAHAHA



Nu skall snart Patrick hämta mig och vi skall åka och käka kebab och sen kolla in Chili och IKEA...Undra när IKEA stänger idag????

pösss på er!!!! å Tess sorry, hahahahhahahahahahahahahaha


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Du får bjuda över mig till er så ska jag hjälpa dig och göra en sjyst blogg :) Så får man träffa din sambo med :)

2009-09-25 @ 16:06:18
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: tess

hahahaahahahahahahaahhahahaahahhaahahahahahahahhahahaahahahah sjuuuuuuuuuuuukt. förlåter dig aldrig!!! pöss

2009-09-25 @ 18:57:50
Postat av: anna

hgahahahahahahahahahahahhaha lol lol

2009-09-25 @ 19:36:48
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

HAHAHAHAHAHA jag föstår det Tess ahahah

2009-09-27 @ 14:45:52

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0