Måndag 14 september

Fick en notis av min svägerska Emelie att jag är dålig på att blogga när jag är ledig...Och jag håller med...
Men det är inte så konstigt...när jag jobbar sitter jag framför en data i flera timmar och när jag kommer hem så blir det inte att jag är inne så mkt på datan...Men Emelie, jag skall bättra mig=)))

Lovade ju bilder från lek och buslandet juh=(( sorry dem kommer imorn...
För idag efter jobbet skall jag träna=))) Äntligen=))

Så när jag kommer hem så kommer jag va helt död så kommer nog bara gå och lägga mig haha..
Skall köpa kort på Sport life nu=)) träning av hela kroppen idag och sen bastu har vi bestämt (Jag å Saira)Sköööööönt=)

Nu har jag haft en lång ledighet, men det känns inte så...Varför går ledigheten alltid så snabbt, inte så konstigt kanske,hade ju planer för varje dag...Och för en gång skull hade jag tur=)) under min ledighet var det jättehärligt väder=)) Så i torsdags så mötte jag min svägerska ute på stan och gick runt och shoppade=)) och sen blev det lunch på uteservering i det fina vädret...Det var så skönt att vi satt väldigt länge och sen fortsatte shoppingen efteråt=)
Jag skulle ju egentligen inte köpa nåt till mig sjäv..Min kusin Jennifer fyllde år på fredagen och också Anna så det skulle mest vara för att köpa presenter...Men icke heheh
Jag hitta en väska, två toppar, och en kappa=)) jag älskade verkligen den kappan, men hade ett dilemma: Den kostade 2000 kronor...Hade jag bott själv så hade jag kunnat leva på nudlar inga problem i en vecka för att få den, men har ju en sambo som inte kankse kan det haha...
Så jag ringde han å berättade att jag behöver ju en ny kappa denna vinter och dem brukar ligga på 1200-1500...Då tyckte han att jag skulle köpa den=))) Finns ingen bättre än du=)))
Emelie hitta en väska som hon är lite osäker på men jag tycker hon skall köpa den=) jättefin=)

Försökte hitta en bild på kappan men hittade inte...så får väl gå hem och ta lite kort=))

I fredags fyllde som sagt Anna och Jennifer år..Det var så fint väder att innan besöket till Jennifer så tod jag och Patrick med oss picknick och satte oss vi en å som finns hemma hos mig...Jättemysigt..Ta vara på solen när den fortfarande är kvar=)..Sen gick vi hem och åt god middag,Fläskfile, pommes å bearnaissås...mmm gott!
Sen åkte vi till Jennifer och tjöta lite med släkten och sen åkte vi hem till mamma och pappa och käkade räkor och drack lite vin...Sov där för jag skulle köra pappa som skulle jobba på lördag morgon...
På lördagen blev det tjejmiddag hos Anna...Jag,Tess,Catrin och Annas kompis Carro va där...Himmla trevligt...Blev väldigt mkt vin för min del kan jag säga hahahahahaha men kul va det!!! Tack Anna för allt..
För den goda maten=))) Och trevliga sällskapet=)

Patrick kom och hämtade mig senare på kvällen och åkte hem och tvärdeckade hahahahaha
På söndagen var det ut till Skatås och Delsjön faktiskt och promenerade lite i solen=) sen åkte vi till pizzerian hemma hos oss,den är så jäkla god=))Pizza dan efter är ett måste tycker jag och avslutade söndag med filmkväll och massa gott!!!

Fan va Jonny Deep spelar GRYMT i Pirates of the Carrabien...Sjukt duktig skådespelare!!!

Det va min ledighet gott folk...ha det!!!!!


Kommentarer
Postat av: anna

tack själv gumman! Så det blev en massa gott igår? hehe puss

2009-09-14 @ 15:26:10
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

MMMMmmm det fick bli en promenad till preem=)))))) hehe

2009-09-14 @ 15:54:48
URL: http://jillo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0