Måndag 21 september

Emelie, kolla jag är ledig idag och jag bloggar =))) jag bättrar mig hahaha...
Idag är Patrick på Kännsö med sina skolkamrater och pluggar festar och skall sova där hhhmmmm hahaha nee skojar bara...så är ensam hemma idag....wieeee pf (pojkvänsfritt) hahaha å ändå sitter jag här i pjamas och skall äta melon och dricka te alldeles för mig själv...hhaha fan va tråkig jag e hahahaha
Neee idag har jag fått gjort en del städning osv och var i stan och kollade på en tavla jag hittat som jag vill ha...Det är den första tavlan jag har sett som jag har velat ha...Men problemet, den är 1*1 m...lute för liten ovanför min soffa...vill ha den lite längre...men tänkte kanske den och sen brevid några små kanske jag vet inte....fan va detta e jobbigt asså!!!!
Kollade på cerveras hemsida men fanns ingen bild på tavlan tyvärr...och jag är världens värsta på att förklara...men skall försöka haha, Grå med silvriga inslag på en blomma, fast nu tänker alla att det är en bild på en blomma,det är det inte utan bilden är som att man kommer innifrån blomman nästan...Riktig fin va den...men får tänka på det lite...

I helgen var jag och Patrick på kräftskiva hos Markus och Marie...Den hade gjort det sjukt bra asså...Uteplatsen va uppsatt med partytält med infravärme och 10 kg kräftor med allt till (öl,vin,snaps) you name it!!!
Tack för allt, riktigt trevligt att träffa alla från nattetiden från volvo oxå=))) det var ju ett tag sen =))))
Det gjorde ni bra M, M =) Lite dragen blev man ju oxå hahahah och tack vare alla snapsar så dagen efter var man lite

BAKIS!!!!!

Jag brukar alltid dricka vin och blir aldrig full bakis på det men tack vare alla dessa snapsar å så (tack markus hahahaha) så blev dagen efter inte så bra...
Men trots det så åkte vi hem till mamma och pappa och spelade på travet ändå=)) stolt över mig hahaha

Å om ni inte redan vet vad som hände (kanske fler som spelar v75) så mitt under ett lopp så sprang en av hästarna lite snett in i första kurvan och hästen sprang av från banan , hästen ramla i marken och 5 min senare så hade hästen avlidit=((((((((((((((((( fan va ledsen jag blev...Den bara dog, ingen vet varför...Hur hemskt som helst=(((

Sen senare på kvällen så var det iväg att träffa tjejerna (Linda, Melissa och Mija) och kolla på Pablo Fransisco...FY FAN VA BRA HAN VA!!!!!!
Han hade med sig tre andra komiker från USA, riktigt roliga...Jag och Melissa som satt brevid varandra garvade så mkt att folk hade blivit irreterade...En tjej framför mig höll för örat, men ÄRLIGT TALAT....gå inte på en ståupp show om du inte tål att nån  skrattar...Jag trodde det var poängen...Men sjukt kul hade vi iaf=))) å som oxå Melissa hade, lite träningsvärk i magen dagen efter hahahaha...





       här är jag med en kräfta jag tyckte lite synd om hahahahah men jävligt god va den=) hahahahahahaha

Några bilder från kräftskivan=))
Tack allihopa för en kul kväll, trevligt att träffa alla!!


Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0