Måndag 28 september

Nu längtar jag bara tills jag skall iväg och träna, skall bli rikitgt skönt...
Igår var jag hemma hos mamma och pappa i Angered, there´s nothing like home=))
Käkade en massa gott, först mat sen massa fika, sen kom mamma från jobbet och hade med sig räkor=)))
Hälsade på uppe på mölnesjögatan en stund...Alltid lika trevligt att se tjejerna=) Å lilla sötnosen Alicia=)))
Så sjukt söt, så gulligt att hon verkligen är med nu, skrattar och har sig=))))

Skall bli kul snart får ju Frida sin tredje=))) En liten flicka kanske?? hehe annars är du väl snartr uppe i fyra hihi...
En liten Ayla tror jag det blir faktiskt=)) men det trodde jag Caspian var också men där hade jag ju fel...
HHHmmmm känner för att åka till Ullared snart...Får man nog boka in nån dag...Skall kolla med Mamma, hon är alltid på=))

Nu är det snart dags för övervåningen hemma hos mamma och pappa att renovera så på fredag åker jag och mamma och köper tapeter=)) fondvägg är redan köpt så sen är det är det bara att sätta igång...så roligt och renovera, så kul att se resultatet sen...Men denna gången blir det före och efter bilder, det glömde vi på nedervåningen och jävlar vilken skillnad=))) hade vart kul och se nu för man glömmer hur det såg ut efter ett tag...

Nu skall jag säga en JÄTTEROLIG NYHET, för mig iaf, säkert många andra också....Sommaren 2011 kommer en film med det underbara gänget Vänner!!! Den har jag längtat efter...Läste jag idag på Aftonbladet... Kul=))))))

Nu drar jag mig CIAOOOOOOOOOOO


Kommentarer
Postat av: anna

vad gulligt du skrivit och Alicia =) Puss på dig

2009-09-28 @ 20:15:11
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

Tant Jills sötfis=))) pöss

2009-09-29 @ 16:18:55

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0