2009 eller 1800-talet

Ärligt talat, är det 2009 vi lever i eller på 1800 talet???
Igår började jag att träna=)) så himla roligt och skönt att ha kommit igång...Jag och Saira gick till Sport life i Ullevi så skulle jag köpa ett regionkort så jag kan träna på alla sportlife...Men neee det gick inte där, för det var nyöppet och hade andra erbjudanden...Då visste jag inte vad jag skulle göra för vill ju inte köpa kort där när man inte ens tränat där innan.
Det blev att jag ville provträna en dag och fick betala 100 kr...Ok fine!
Väl därinne så var det väldigt litet..Trångt med plats och inte mycket redskap..Allt fanns ju men bara en av varje. OK FINE!
Vi tränade och hade skit kul och efter träningen när vi var helt slut hade vi innan bestämmt oss för att basta och relaxa lite=)) Då kom det: Var ligger bastun? (jag såg ingen i vårat omklädningsrum) Så kom svaret, -Ne det finns bara en bastu och den är bara för killar....
VAAAAAAAAA- ärligt talat...Helt sjukt juh...

Så det va jävligt tur att jag inte teckna ett kort där asså! Bara för killar..
Jag frågade tjejen som jobbade varför...Ne det fanns bara plats för en bastu i lokalen..ok men varför blev det bara en hos killarna då frågade jag...Där fanns inget svar... Så jävla sne blev jag va!!!!!
JAG VILL HA BASTU!!!

Skall träna idag med fast på stig center å då skall jag fan basta hahahaha...

ha det allihop

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jäkligt dåligt! Är det nån som förtjänar en bastu är man tränat så är det väl tjejerna!??!? =/

2009-09-15 @ 13:37:22
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Jill

Eller hur!!!!!! Rikitigt jäkla dåligt!!!

2009-09-16 @ 15:40:10
URL: http://jillo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0