naaaawwww

Som sagt älskar so far sambolivet=)))

Fick ett sms när man sitter uttråkad på jobbet:

Skicka ett mess när du vet om jag skall hämta dig efter jobbet eller inte för i så fall ser jag till att tacosen är klar tills du kommer hem.Och vill du ha spaghetti, köttfärssås eller pyttipanna med dig till jobbet imorgonså kan jag ordna en matlåda till dig.puss

Jag dog...Han är för underbar...Nu tänker alla killar toffel,men det är han definitivt inte hahahahahha bara sååååå omtänksam=))) pösssss på dig älskling!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

åååh sjukt vad du blir bortskämd!!!! =))

2009-09-04 @ 16:20:51
Postat av: anna

aaaw vad sött!

2009-09-04 @ 19:40:09
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

Bortskämd absolut, å jag njuterrrrrrrr=)))))

2009-09-09 @ 13:02:51
Postat av: emelie

Jill! du får börja blogga när du är ledig med! kollar varje dag efter inlägg ju :)

2009-09-10 @ 22:25:25
URL: http://calidore.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0