Onsdag 16 september

Idag är det onsdag och jag är väldigt hungrig hahaha, vad hade det ena med det andra att göra hahaha Känner mig lite smått irreterad idag, hade en på jobbet som stod och tjöta med mig i 1 h om varför han fick p.böter när han stod på hyrd parkering som inte var hans hahahahaha...IDIOT!!.. Ehh jo kanske för att det inte är din parkering!! nä då började han dra in våldet i backa å grejer, Så där försvann mitt humör...

Var och tränade igår igen=))) så skönt...nu gick vi till sporlife city, och bestämde oss för att basta såklart men det han vi aldrig, valde att springa istället (hurtiga)
Nästa gång skall vi BASTA hahaha...Jag har tecknat kort på sportlife nu...När jag var på ullevi så sa dem att jag skulle betala 425kr och då är det inget regionaltkort (och ingen bastu) ett skämt tänkte jag!!!

Sen var jag på utbildning igår och då sa min kollega att det är 30 % rabatt om du är anställd hos Securitas..
Så jag och Saira tog oss till sportlife city där det var 39%rabatt och teckande ett kort där med regionaltkort och med bastu för 260kr i månaden...Rena fyndet=)))
SPORTLIFE ULLEVI ÄR ETT SKÄMT!!! Ni hör ju bara hur detta låter, eller så har dem kanske inte så kompetent personal där...

Men fatta man känt sig lurad om jag hade köpt det där på ullevi dagen innan...men men det blev ju bra till slut=)))

Så helgen börjar närma sig=)) blir kräftskiva på fredag och Pablo Francisco på lördag=)))
Wwwwiiieee va kul...

Skulle egentligen vart ledig på söndag hela helgen och måndag men skall hoppas in och jobba extra.

HHHmmm nu skall jag på möte med mina kollegor så ha det bra allihopa...Pössar och Kramar!!!!!                    

 

 


Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0