Onsdag 23 september

Min dag började inte bra alls....Har inte sovit en blund inatt för min älskade sambo SNARKADE helt hysteriskt inatt...Det finns fan inget mer irreterande ljud...Putte på han flera ggr men det hjälper ju bara i en sekund typ haha... Kom till jobbet 20 minuter innan för att i lugn och ro starta upp och förbereda mig...
Då kommer det massa folk när jag forfarande inte har bytt om ens... Sjukt irreterande det me...Lite andra irreterande saker också som kanske inte är så lämpligt att ta upp här men uff vilken jobbig dag...

Önska jag bara kunde tända mig en ciggarett, så illa är det...Detta med rökningen går väldigt bra faktiskt måste jag säga=)) (förutom idag) haha och träningen är i full gång...Fick hoppa träningen igår dock när min Brorsa och Emelie kom förbi på kaffe, Idol och The metalist=))) Trevlig med roligt besök=))) Försöker övertala min bror att köpa en lägenhet vid mig, hade varit jätteroligt=)))

Idol omgången tror jag kommer vara jättebra denna omgången...Bara inte en till Johan kommer så är jag nöjd hahahahahaha

HHmmm går fortfarande och funderar på tavlan jag hitta, vet verkligen inte...Till helgen skall jag till Chili, Ikea coh kolla lite=))) Måste hitta en tavla snart...Lite väl tomt asså ovanför soffan...Och så blir det lite förfest med bowling till helgen med Brorsan och co=))) skall bli roligt..Har blivit väldigt mycket festande nu känner jag men det är ju roligt..Men denna gången så blir det inga snapsar iaf så man kan röra sig dagen efter...

Har ju fått hem H&Ms höstkatalog och såg en massa jag skulle behöva (eller vill ha hihi) så skall nog in där och skicka litegrann=)))

Och välkommna alla nya läsare=)))

Kommentarer
Postat av: tess

vad kuuul-- e rädd bara att du dricker för mkt!!!! hahahaahahah

2009-09-23 @ 16:38:28
Postat av: Jill

Ingen fara, det är under kontroll hahahahahaha

2009-09-24 @ 11:57:10
Postat av: anna

vi behöver inte vara oroliga?

2009-09-25 @ 14:07:21
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

neeeeeej då inte alls Mars jag lovar hihihihi...

2009-09-25 @ 14:59:47

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0