Onsdag 30 september

Idag är träningsvärken värre än igår=(( ajajaj säger jag bara, men det är ju skönt på ett sätt=)
Så jobbar jag tidigt imorn med sen skall jag vara ledig fre, lör, söndag mmmmm va skönt det skall bli...Men det är ju inte så mkt slappa, skall ju fira Patricks brorsa och Patricks tjejkompis på lördag och på söndag skall vi ju på "dop"...fast inte i kyrkan och så bara en Alma fest som det fick heta...Bra för det är inte det roligaste att gå till kyrkan tycker jag...Så blir det att köpa present imorgon =)) så kul tycker jag!!! om man ändå hade massa pengar så hade jag köpt MASSA presenter till alla, det är så roligt att ge bort till folk som blir glada och självlart till mig själv också för jag blir JÄTTEGLAD=)))

Jag har faktiskt ett ganska givande jobb måste jag säga, ibland vid lunch så är det väldigt lugnt så idag vid lunchtid kommer ett äldre par in som inte riktigt vet varför deras adress har blivit ändrad...Eftersom jag hade tid så tänkte jag att jag kunde försöka hjälpa dem (egentligen inte mitt jobb) Men tyckte synd om dem jag ringde och hjälpte dem så gott jag kunde=)) och dem blev helt överlyckliga och sa faktiskt - gud va underbart att se att det fortfarande finns så hjälpsamma och trevliga människor...(där tog jag åt mig hihi)

Detta är faktiskt väldigt skrämmande också, dem hade blivit lurade av sin svärson på post och dylikt, men va fan vem gör så mot äldre försvarslösa människor...Fy fan säger jag bara om sånna!!!

Och läs detta då!!!!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5766106.ab

Och nu släpper Hovrätten honom fri!!!! HELT SINNESSJUKT  SPÄRRA IN DEM FÖR GOTT eller ta död på dem med en gång för sånt blir man inte frisk ifrån...Dem verkar "friska" och släpps och så inom två månader har dem förstört ett annat liv....Fattar ni 8 ÅR,det är inte ok vid nån ålder, men hallåååå 8 ÅR HELT FÖRSVARSLÖS och dem JÄVLARNA släpper hovrätten fria...IDIOTER!!!!!En sån människa skulle jag kunna döda utan att få dåligt samvete av asså!!!!!!
Det är därför jag aldrig läste tidningen förut för man blir bara jävligt irreterad, skall nog sluta med det faktiskt...

Ne nu skall jag upp och röra på mig och hoppas att ni alla får en skön höstkväll...



Kommentarer
Postat av: [email protected]

Taackk vad du är snäll som röstade på mig :)

2009-09-30 @ 16:18:54
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad du är gullig som hjälper de gamla :)))

2009-09-30 @ 16:28:29
URL: http://calidore.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0