Onsdag 9 september

Idag var det jobb igen...hmmm men bara idag sen är jag ledig igen=))) Igår var jag på ett ärende med Magda som kommer bli så kul...äntligen säger jag bara...på torsdag---wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

I måndags var jag på lek och buslandet med Frida och barnen...Fan va kul det va...Har ju träningsvärk nästan juh hahahaha....Jag och Adrian sprang som tokar hahaha...Så blev det Mc donalds efteråt=))) sen bar det av hem till Frida...Vi satte på Ice age 3, fy fan va rolig den va=))) riktigt bra=))) Rekommenderar alla som inte sett den att se den...TACK FÖR EN JÄTTEROLIG DAG GUMMAN=)!!!
Och Adrian hade kul iaf, fick ett mess av Frida, Hans pappa hade frågat om han fick följa med till lek och buslandet och då hade han svarat ne det skall Jill göra=))) såå söt den lilla sötnosen=)))
Tant Jill är poppis=)) wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kommer lite kort senare...som innan har dem inte på denna datan...

Igår var vi och shoppade kläder till min student=)) hitta ett par snygga jeans och lite tröjor=)) Va sjukt lite kläder killar har att variera om man jämför med tjejer...Lite orättvist tycker jag...Fast sen vissa killar kanske gillar det, slipper anstränga sig hahaha

Det är ju inte alltid positivt speciellt om man inte har pengarna till det för det blir så mkt dyrare hahahahah

Imorgon skall jag träffa brorsans tjej Emelie efter hennes skola och kolla runt lite=))) skall bli kul..får inte hitta för mkt bara för det är en lång månad kvar till löning hihihi...men det kan bli farligt...

Idag kommer Therese hem från Turkiet...Hon kommer jättebrun...å va jag önska att jag kunde åka iväg fy fan va underbart det hade vart....

Ne nu skall jag gå...ha det bra allihopa....pössar och kramar






Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0