Söndag 27 september

I fredags så kom Patrick och hämtade mig efter jobbet, vilket var en dum idé från min sida...Trafiken den tiden är ju katastrof och jag hade kommit hem fortare om jag cyklat hem ba och sen åkt iväg...Nu lämnade jag cykeln där och det fick vi sota för 10 på kvällen, när man var skittrött och fick åka och hämta den.
Så nu ÄNTLIGEN har jag hittat en tavla...Dessutom så köpte jag den på Chili där jag hade fått presentkort ifrån tjejerna när jag fyllde år, så TACK TJEJER!!!

Jag är jättenöjd men hade ett helvete att få upp den, den är stor och jättetung och man skulle sätta upp den med spik så hela väggen gav ju nästan med sig..Patrick fick sätta upp den på ett annat sätt provosoriskt sålänge tills vi kommer på ett bra sätt, eller han och pappa kommer på ett bra sätt=)))...

Har tatt kort på den men sitter hemma i Angered nu och bloggar så har inte korten på denna datan...Skulle åka hit på kaffe och middag, men ingen är hemma, och mobilerna ligger här hemma så sitter här och väntar=))

Det är så skönt att komma hem till Angered kommer aldrig finnas ett annat ställe som kommer kännas mer hemma än här=))))

Så då var ju ju och bowla igår med, vi var 8 personer och det blev killarna mot tjejerna,gissa vilka som vann?? joo TJEJERNA!!!!!! Fan va gött det va att slå killarna=))))
Hade en riktigt trevlig kväll som började att vi lagade mat, Fläskfilé, pommes , sallad med Thatziki (hur det nu stavas) mmmm gud va gott det va...Skulle inte vart helt fel nu känner jag=)
Sen drack vi och tjöta och sen in till bowlingen...
Och tack Emelie för skjutsen....

Nu skall jag kolla om mina föräldrar har något gott i kylskåpet och så skall jag lägga mig och kolla på tv...Och senare ta en promenad med vovven Dessie (grannens sötaste schäferhund)  som vi tar ut på promenad då och då=)))
 dessie_0014
Sötaste vovven Dessie!!!

Ha det gott allihopa!!! hoppas ni haft en trevlig helg, för det har jag haft!!! pöss pöss


Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0